حل مشکل گازی مناطق محروم با پرداخت وام

حل مشکل گازی مناطق محروم با پرداخت وام مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: در صورتی‌که بانک‌ها به مردم مناطق محروم وام بدهند، مشکل مالی آنها برای گازکشی داخل منازل حل می‌شود و تمایل بیش‌تری برای مصرف گاز ایمن و پاک خواهند داشت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، سعید مؤمنی، درباره گازرسانی […]

حل مشکل گازی مناطق محروم با پرداخت وام

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: در صورتی‌که بانک‌ها به مردم مناطق محروم وام بدهند، مشکل مالی آنها برای گازکشی داخل منازل حل می‌شود و تمایل بیش‌تری برای مصرف گاز ایمن و پاک خواهند داشت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، سعید مؤمنی، درباره گازرسانی به مناطق محروم کشور گفت: شرکت ملی گاز موظف است شبکه گازرسانی را به همه روستا‌ها و شهرهای کشور که از لحاظ اقتصادی و قانونی تأیید شده هستند، برساند. در این میان، فقیر یا غنی بودن مردم هر منطقه تأثیری در روند گازرسانی شرکت ملی گاز ندارد.

وی با بیان این‌که وظیفه ما تأمین انرژی مردم است، ادامه‌داد: مردم ایران از هر قشر و طبقه اجتماعی که باشند به سوخت گاز طبیعی و پاک نیاز دارند و این موضوع که برخی مردم در مناطق محروم زندگی می‌کنند پس لازم نیست به آنها توجهی شود، درست نیست.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز افزود: گازرسانی به مناطق محروم در تأمین منابع مالی آن منطقه تأثیر فراوانی دارد، در این حال باید برای مصرف صحیح و ایمن گاز فرهنگ‌سازی شود تا مردم از گاز به صورت بهینه، ایمن و مطلوب استفاده کنند. با وجود آن‌که فرهنگ‌سازی برعهده شرکت ملی گاز نیست، به منظور عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی، از طریق صداوسیما، بروشورهایی که به مشترکان داده می‌شود، اعزام کارشناسان واحد بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) گاز به مدارس و اماکن عمومی و اقدام‌هایی از این دست، تلاش می‌کنیم سطح آگاهی مردم را افزایش دهیم تا گاز به عنوان یک نعمت برای مردم مطرح شود نه یک نقمت.