نمابشگاه بیست و سوم، تجلی حمایت صنعت نفت از ساخت داخل

معاون وزیر نفت مطرح کرد نمابشگاه بیست و سوم، تجلی حمایت صنعت نفت از ساخت داخل معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت نمایشگاه بیست سوم را نمودی از حمایت وزارت نفت از ساخت داخل، کالای ایرانی و ظرفیت‌های داخلی عنوان کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی نفت، حبیب‌ا…بیطرف رویکرد وزارت نفت […]

معاون وزیر نفت مطرح کرد

نمابشگاه بیست و سوم، تجلی حمایت صنعت نفت از ساخت داخل

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت نمایشگاه بیست سوم را نمودی از حمایت وزارت نفت از ساخت داخل، کالای ایرانی و ظرفیت‌های داخلی عنوان کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی نفت، حبیب‌ا…بیطرف رویکرد وزارت نفت در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را تأکید بر استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی عنوان کرد و گفت: براساس این رویکرد هم سازندگان داخلی کالا‌ها و تجهیزات نفتی و هم ظرفیت‌های اجرایی از جمله پیمانکاران، مشاوران و به ویژه شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی مورد توجه خواهند بود.

وی افزود: افزون بر این تدبیری اندیشیده شده تا دانشگاه‌های فعال در حوزه نفت و گاز طرف قرارداد با شرکت ملی نفت ایران و حتی دانشگاه‌هایی که در انتقال فناوری‌های پایین‌دست طرف قرارداد شرکت‌های گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی هستند در نمایشگاه حضور داشته باشند.

به گفته بیطرف، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در چارچوب شعار سال تعیین شده توسط مقام‌معظم‌رهبری (حمایت از کالای ایرانی) و جهت‌گیری وزارت نفت با تأکید بر ساخت کالا در داخل برگزار می‌شود.

معاون وزیر نفت ضمن قدردانی از تلاش روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت در فراهم کردن مقدمات برگزاری نمایشگاه، گفت: با برگزاری نمایشگاه، نمودی از حمایت وزارت نفت از ساخت داخل، کالای ایرانی و ظرفیت‌های داخلی را مشاهده خواهیم کرد.