جولان ‌تیرانداز‌ها در پالایشگاه بیدبلند

جولان ‌تیرانداز‌ها در پالایشگاه بیدبلند مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه و دستگیری ۳تن از عاملان این تیراندازی‌‌ها خبر داد. به گزارش ایسنا، هدایت‌ا… درخشنده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تیراندازی به سمت خودروهای حراست پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس در حوالی ساعت دو بامداد […]

جولان ‌تیرانداز‌ها در پالایشگاه بیدبلند

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه و دستگیری ۳تن از عاملان این تیراندازی‌‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، هدایت‌ا… درخشنده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تیراندازی به سمت خودروهای حراست پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس در حوالی ساعت دو بامداد چهارشنبه هفته گذشته از سوی دو راکب یک موتورسیکلت پیگیری‌های انتظامی و قضایی برای شناسایی عاملین این تیراندازی آغاز شد.

وی ادامه داد: افرادی ناشناس از روگذر شرقی محور اصلی بهبهان-رامهرمز اقدام به تیراندازی هوایی و همچنین تیراندازی به سوی درب ساختمان اداری پالایشگاه کردند که خوشبختانه تلفاتی برجای نگذاشت.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بیدبلندخلیج‌فارس اضافه کرد: با تشکیل پرونده قضایی برای این دو حمله طی تحقیقات انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی عاملان دوتیراندازی اخیر به این پالایشگاه نیروهای انتظامی و امنیتی ۳تن از عاملان این تیراندازی‌‌ها را دستگیر کردند.

درخشنده با بیان این‌که «پروژه پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس یک ابرپروژه و سرمایه ملی است»، اظهار کرد: این پروژه در صورت تکمیل صددرصدی و تولید، روزانه ۲٫۵ میلیارد دلار سودآوری برای اقتصاد کشور خواهد داشت.