بومی‌سازی تجهیزات کهاب در راه شرکت پخش

بومی‌سازی تجهیزات کهاب در راه شرکت پخش تفاهمنامه همکاری در زمینه بومی‌سازی تجهیزات طرح کهاب بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت اسپک امضا شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، تفاهمنامه‌ای میان فرهادعبدا…پور، مجری طرح کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارهای بنزین (کهاب) به نمایندگی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های […]

بومی‌سازی تجهیزات کهاب در راه شرکت پخش

تفاهمنامه همکاری در زمینه بومی‌سازی تجهیزات طرح کهاب بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت اسپک امضا شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، تفاهمنامه‌ای میان فرهادعبدا…پور، مجری طرح کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارهای بنزین (کهاب) به نمایندگی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و جلیل سبحانی، مدیرعامل شرکت اسپک امضا شد.

عبدا…‌پور با بیان این‌که اجرای این طرح یک الزام زیست‌محیطی است، افزود: به همین منظور در نظر داریم که این پروژه را بومی و سپس در کشور اجرا کنیم.

مجری طرح کهاب با اشاره به این‌که خوشحالیم این تفاهمنامه با یکی از شرکت‌های توانمند داخلی است، تصریح کرد: با بومی‌سازی این طرح و اجرای آن هم می‌توان از خروج ارز کشور جلوگیری و هم اشتغالزایی خواهد کرد.

عبدا…پور، هدف از اجرای طرح کهاب را جلوگیری از هدررفت بخارات بنزین اعلام کرد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک این طرح را کاملاً به سرانجام برسانیم و بتوانیم وظیفه زیست‌محیطی خود را به نحو احسن انجام دهیم.