برگزاری اولین همایش HSE با حضور نیروگاه‌های سراسر کشور

برگزاری اولین همایش HSE با حضور نیروگاه‌های سراسر کشور اولین همایش HSE ویژه نیروگاه‌های سراسر کشور به مدت دو روز در تیرماه امسال در نیروگاه شهید رجایی برگزار خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی در اولین همایش HSE نیروگاه‌ها، مدیران این حوزه در شرکت‌های وابسته به […]

برگزاری اولین همایش HSE با حضور نیروگاه‌های سراسر کشور

اولین همایش HSE ویژه نیروگاه‌های سراسر کشور به مدت دو روز در تیرماه امسال در نیروگاه شهید رجایی برگزار خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی در اولین همایش HSE نیروگاه‌ها، مدیران این حوزه در شرکت‌های وابسته به صنعت تولید برق کشور به مدت دو روز، مباحث ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست مرتبط با صنعت تولید برق را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

این همایش مبتنی بر ۵ محور ایمنی و مدیریت ریسک، بهداشت و ارگونومی، محیط‌زیست، اشتراک گزاری تجارب و اقلیم و ساختگاه است که نمایندگان حوزه HSE در نیروگاه‌ها، مقاله‌هایی مرتبط با این ۵ محور ارایه کرده و تجارب خود را در این خصوص به اشتراک خواهند گذاشت.

در این همایش تاکنون ۳۰ نیروگاه و نمایندگانی از شرکت‌های مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و مپنا که در حوزه HSE فعالیت دارند، اعلام حضور کرده‌اند و مقاله‌های علمی و فنی خود را برای ارایه به دبیرخانه همایش ارسال کرده‌اند.

 در اولین همایش HSE ویژه نیروگاه‌های سراسر کشور که در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه در نیروگاه شهیدرجایی برگزار می‌شود، تعداد ۷ مقاله از سوی متخصصان نیروگاه‌های اراک، آذربایجان غربی، یزد، جنوب فارس، بیستون، اهواز، شهیدرجایی، تعداد دو مقاله از سوی کارشناسان شرکت‌های مپنا و پژوهشگاه نیرو و یک مقاله هم از سوی مدرس دانشگاه در حوزه محیط‌زیست به دبیرخانه همایش ارسال شده است که در مدت دو روز برگزاری آن، ارایه خواهد شد.