برگزاری یک دوره آموزشی در شرکت گاز کرمان

برگزاری یک دوره آموزشی در شرکت گاز کرمان در راستای پیاده‌سازی مدل تعالی سازمانی یک دوره در شرکت گاز استان کرمان تحت عناوین مروری بر تعالی سازمانی (مدل EFQM) ، تربیت ارزیاب و منطق رادار برگزار و طی آن مدیران و کارشناسان شرکت گاز استان کرمان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند. به گزارش مناقصه‌مزایده، فلاح […]

برگزاری یک دوره آموزشی در شرکت گاز کرمان

در راستای پیاده‌سازی مدل تعالی سازمانی یک دوره در شرکت گاز استان کرمان تحت عناوین مروری بر تعالی سازمانی (مدل EFQM) ، تربیت ارزیاب و منطق رادار برگزار و طی آن مدیران و کارشناسان شرکت گاز استان کرمان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، فلاح ضمن بیان این مطلب افزود: مدل تعالی سازمانی مدلی است که سازمان‌ها را ارزیابی و عملکرد آنها را اندازه‌گیری می‌کند. این مدل به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ضمن مقایسه وضعیت موجود و مطلوب خود، تفاوت‌ها را شناسایی کرده و با بررسی علل وقوع این تفاوت‌ها راه‌حل‌های بهبود وضع موجود را پیدا و آنها را اجرا کنند.

وی در ادامه گفت: از دیدگاه تعالی سازمانی یکی از ملزومات برتری، کسب نتایج متوازن است که شامل نتایج حاصل برای تمام کارکنان، مشتریان، شرکا، تأمین‌کنندگان و جامعه است. یعنی برخلاف مدل‌هایISO 9000 که در آنها، تأکید بیش‌تر بر رضایت مشتری است، در مدل EFQM رضایتمندی و نتایج مربوط به همه ذی‌نفعان مدنظر قرار می‌گیرد.