افزایش ۱۱۴ هزار بشکه‌ای تولید نفت در کارون

  افزایش ۱۱۴ هزار بشکه‌ای تولید نفت در کارون پیش‌بینی می‎شود با حفر چاه‎های جدید، تعمیر چاه‎های موجود و اجرای دیگر پروژه‎های زیرسطحی و روسطحی، تولید روزانه نفت در شرکت کارون ۱۱۴ هزار بشکه افزایش یابد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز کارون، به‌منظور هماهنگی و برنامه‎ریزی برای پیشبرد اهداف […]

 

افزایش ۱۱۴ هزار بشکه‌ای تولید نفت در کارون

پیش‌بینی میشود با حفر چاههای جدید، تعمیر چاههای موجود و اجرای دیگر پروژههای زیرسطحی و روسطحی، تولید روزانه نفت در شرکت کارون ۱۱۴ هزار بشکه افزایش یابد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون، به‌منظور هماهنگی و برنامهریزی برای پیشبرد اهداف تعریف شده، جلسه توجیهی طرح نگهداشت و افزایش تولید ۴مخزن منتخب شرکت کارون در قالب ۲۸ مخزن منتخب شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور نمایندگان مدیریت‌ها و اداره‌های مختلف این شرکت برگزار شد.

در این نشست ضمن تشریح اهداف و پروژههای تعریف شده در قالب بستههای چهارگانه، بر لزوم همکاری هرچه بیش‌تر با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای پیشبرد اهداف طرح نگه داشت و افزایش تولید ۲۸ مخزن مناطق نفتخیز جنوب تأکید شد.

براساس مطالعات انجام شده، پیش‌بینی میشود در این طرح با حفر چاههای جدید، تعمیر چاههای موجود و اجرای دیگر پروژههای زیرسطحی و روسطحی، تولید روزانه نفت در شرکت کارون ۱۱۴ هزار بشکه افزایش یابد.