برون سپاری ۹۹ درصد پیمان‌های اجرایی به پیمانکاران بومی

در پالایشگاه هاشمی‌نژاد محقق می‌شود برون سپاری ۹۹ درصد پیمان‌های اجرایی به پیمانکاران بومی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: در راستای تحقق منویات مقام‌معظم‌رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی و توجه به کسب‌وکار و صنایع داخلی، ۹۹ درصد پیمان‌های اجرایی این شرکت به پیمانکاران بومی برون سپاری می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به […]

در پالایشگاه هاشمی‌نژاد محقق می‌شود

برون سپاری ۹۹ درصد پیمان‌های اجرایی به پیمانکاران بومی

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: در راستای تحقق منویات مقام‌معظم‌رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی و توجه به کسب‌وکار و صنایع داخلی، ۹۹ درصد پیمان‌های اجرایی این شرکت به پیمانکاران بومی برون سپاری می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، سیدمجیدمنبتی در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به این‌که حوزه «اقتصاد مقاومتی» در طی سالیان گذشته به عنوان شاه‌بیت کلام رهبری مورد تأکید قرار گرفته و به عنوان راهکار نجات اقتصاد کشور از سوی ایشان تبیین شده است این مجموعه هر ساله در راستای تحقق منویات رهبری گام برمی‌دارد.

وی تصریح کرد: امسال هم با توجه به این‌که سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است از روزهای نخست سال ۹۷ اولویت ما در جهت تقویت بنگاه‌های اقتصادی شهرستان سرخس بوده است به‌طوری که کلیه اقلام مورد نیاز پالایشگاه از اصناف شهر سرخس خرید می‌شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: همچنین در راستای توجه به کسب‌وکارهای ایرانی، هر پیمانکاری بخواهد فعالیت پیمانکاری را در این مجتمع گازی داشته باشد باید نسبت به ایجاد دفتر کار در سرخس اقدام کند.

منبتی ادامه داد: با اجرای بسته اقتصاد مقاومتی، سالانه حدود دو هزار پیراهن و حدود ۳هزار لباس کار در این شهرستان برای کارکنان پالایشگاه تولید و عرضه می‌شود و حیات این شرکت بسته به تعامل با شهرستان سرخس دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تأکید کرد: امروز کالایی جز کالای ایرانی در پالایشگاه سرخس مصرف نمی‌شود و اولویت خرید از بازار سرخس تعیین شده است.