بررسی درخواست ۶ مناقصه جدید برای ساخت تجهیزات حفاری

بررسی درخواست ۶ مناقصه جدید برای ساخت تجهیزات حفاری سرپرست مدیریت بازسازی و ارتقای دستگاه‎‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی از در دست اجرا بودن ۵۰ قرارداد جاری با سازندگان داخلی در زمینه‎های خدمات فنی، سازندگی و جوشکاری، سندبلاست و رنگ‌آمیزی، تعمیرات اساسی و تأمین قطعات یدکی خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

بررسی درخواست ۶ مناقصه جدید برای ساخت تجهیزات حفاری

سرپرست مدیریت بازسازی و ارتقای دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی از در دست اجرا بودن ۵۰ قرارداد جاری با سازندگان داخلی در زمینههای خدمات فنی، سازندگی و جوشکاری، سندبلاست و رنگ‌آمیزی، تعمیرات اساسی و تأمین قطعات یدکی خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهدی عرشیان گفت: افزون بر این ۵۰ قرارداد، قرارداد ساخت زیر سازه و بخشهای فلزی دستگاه حفاری نیز در شرف اجرا قرار دارد.

وی افزود: مهم‌ترین قرارداد‌ها مربوط به خدمات سازندگی و جوشکاری، سندبلاست و رنگ‌آمیزی، تعمیرات موتورآلات و ماشین‌آلات و تعمیر پمپهای فشار قوی تزریق سیمان و اسید است.

سرپرست مدیریت بازسازی و ارتقای دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی اظهارکرد: از سوی دیگر با توجه به ضرورت کار، درخواست ۶ مناقصه جدید در خصوص تعمیرات اساسی، تأمین قطعات یدکی و ساخت لولههای پرفشار (STAND PIPE MANIFOLD) و مخازن سیال در دست بررسی است.

عرشیان افزود: ۸ تقاضای خرید از طریق مدیریت تدارکات و امور کالا مربوط به الکتروموتورها، کابلها، روشنایی و اتصال‌ها تهیه شده و در انتظار تأیید کمیته تعمیرات اساسی است.

وی گفت: همچنین مقرر شد فرایند تعمیر بخشی از تجهیزات دستگاههای حفاری پس از تأمین قطعات با استفاده از توان متخصصان شرکت در مدیریت نگهداری و تعمیرات (نت) انجام پذیرد.

عرشیان با اشاره به این‌که دستگاههای حفاری سازه یکی از اصلی‌ترین بخشهای دکل است، افزود: ساخت یک سازه آماده برای جایگزینی در زمان بازسازی دکل‌ها در دست اقدام است تا مدت زمان بازسازی دستگاه‌ها را به حداقل برساند.

سرپرست مدیریت بازسازی و ارتقای دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی، فعالیت بازسازی دستگاههای حفاری توسط پیمانکاران در سایت را مورد تأکید قرارداد و تصریح‌کرد: هم‌اکنون در بخشهای بازسازی و تعمیرات اساسی مربوط به سازندگی و جوشکاری، سندبلاست و رنگآمیزی، کابلکشی و ساخت مخازن تمرکز داریم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: اهتمام این شرکت بر محور توانمندسازی صنایع داخلی و تقویت ساخت قطعات و تجهیزات در داخل کشور است. به این منظور این مدیریت تلاش دارد در قراردادهای تأمین قطعات با هماهنگی مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت از قطعات ساخت داخل استفاده کند تا افزون بر جلوگیری از خروج ارز، خودکفایی صنعت را به همراه داشته باشد.

عرشیان با اشاره به وجود زیرساخت، امکانات و نیروهای مجرب و کارآمد در شرکت ملی حفاری افزود: این مدیریت آمادگی کامل دارد تا طبق برنامه زمانبندی شده نسبت به بازسازی دستگاههای حفاری اقدام کند.