استقرار دستگاه حفاری ۳۲ فتح در موقعیت عملیاتی چاه اکتشافی

استقرار دستگاه حفاری ۳۲ فتح در موقعیت عملیاتی چاه اکتشافی مدیر عملیات حفاری خشکی ۴ شرکت ملی حفاری ایران از استقرار دومین دستگاه حفاری (دستگاه حفاری سنگین ۳۲ فتح) تحت سرپرستی این مدیریت در موقعیت عملیاتی حفر یک حلقه چاه اکتشافی مربوط به مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به […]

استقرار دستگاه حفاری ۳۲ فتح در موقعیت عملیاتی چاه اکتشافی

مدیر عملیات حفاری خشکی ۴ شرکت ملی حفاری ایران از استقرار دومین دستگاه حفاری (دستگاه حفاری سنگین ۳۲ فتح) تحت سرپرستی این مدیریت در موقعیت عملیاتی حفر یک حلقه چاه اکتشافی مربوط به مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، احمد تمدن گفت: دستگاه حفاری سنگین ۳۲ فتح هم‌اکنون در موقعیت حفر چاه اکتشافی آرمان یک در منطقه شادگان استان خوزستان در حال برپایی است و پس از نصب روی لوکیشن، کارش را آغاز میکند.

وی افزود: پیش از این نیز دستگاه حفاری ۳۳ فتح در چارچوب قرارداد حفاری ۸ حلقه چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در منطقه خنج در استان فارس مستقر شد و در حال حفر یک حلقه چاه اکتشافی است.

مدیر عملیات حفاری خشکی ۴ شرکت ملی حفاری ایران اظهارکرد: با توجه به اینکه حفاری ۸ حلقه چاه اکتشافی از طریق مناقصه به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شده است، قرار شد دستگاههای حفاری سنگین ۷۴ و ۸۹ فتح پس از انجام مراحل اداری در موقعیتهای تعیین‌شده استقرار یابند.

مدیر عملیات حفاری خشکی ۴ شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه این مدیریت ۱۶ دستگاه حفاری شامل یک دکل فوق سنگین و ۱۵ دکل سنگین در اختیار دارد، گفت: به جز دستگاه‏های ۳۲ و ۳۳ فتح، ۱۴ دکل در پروژههای حفاری «کلید دردست» در میدان‌های نفتی آزادگان جنوبی، دارخوین و اروند در استان خوزستان، آذر در استان ایلام و پروژه حفر چاههای گازی در بخش خشکی جزیره کیش مستقر هستند.