ضرورت توجه به HSE در صنعت حفاری

ضرورت توجه به HSE در صنعت حفاری مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: اهمیت حفاری در صنعت نفت به‎گونه‌ای است که ضرورت توجه بیش‌تر به فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (اچ.اس.ای) را آشکار می‎‎سازد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سپهر سپهری بیان‌کرد: با نگاهی عمیق و دقیق به فعالیت‎های صنعت […]

ضرورت توجه به HSE در صنعت حفاری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: اهمیت حفاری در صنعت نفت بهگونه‌ای است که ضرورت توجه بیش‌تر به فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (اچ.اس.ای) را آشکار می‎‎سازد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سپهر سپهری بیان‌کرد: با نگاهی عمیق و دقیق به فعالیتهای صنعت نفت بهویژه حفاری، اهمیت حضور تلاشگران و فداکاران ایمنی و آتشنشانی و در مفهومی وسیعتر خانواده بزرگ اچ.اس.ای همگام و هم‌نفس با دیگر کارکنان این صنعت بر همگان روشن می‌شود.

وی اظهارکرد: سابقه حضور این عزیزان در صنایع نفت و گاز کشور به شروع فعالیت در این عرصه باز می‌گردد که با گذشت زمان و همگام با رشد و بالندگی این صنایع، بر دانش علمی و عملیاتی نیز افزوده شده است.

سپهری گفت: شایسته است با اتکا به ظرفیتهای داخلی و مشارکت فعال همه کارکنان در قوام هرچه بیش‌تر چنین مقوله فرهنگی- صنعتی اهتمام داشته باشیم و ارتقای دانش و مهارتهای عملی کارکنان این عرصه مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: به‌کارگیری تجهیزات و روشهای نوین و کارآمد به منظور شناسایی، کنترل و مهار مخاطرات ضروری است تا محیطی ایمن و به دور از حادثه برای پایداری و توسعه این صنعت فراهم شود.

رییس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران برای تلاشگران این عرصه توفیق روزافزون در انجام وظایف محوله و ارتقا و استحکام هر چه بیش‌تر فرهنگ اچ.اس.ای را آرزو کرد.