پرداخت طلب نفتی سازندگان داخلی، چرخ تولید را می‌چرخاند

    نایب رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: از دولت می‌خواهیم که چوب لای چرخ تولیدکنندگان داخلی نگذارد و بدهی‌های خود را به بخش خصوصی به موقع پرداخت نماید. همایون مددی، نایب رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت؛ در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران گفت: برداشته شدن موانع تحریم در آینده قطعاً به ما […]

 

 

نایب رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: از دولت می‌خواهیم که چوب لای چرخ تولیدکنندگان داخلی نگذارد و بدهی‌های خود را به بخش خصوصی به موقع پرداخت نماید.

همایون مددی، نایب رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت؛ در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران گفت: برداشته شدن موانع تحریم در آینده قطعاً به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در بازارهای جهانی حضور گسترده داشته باشیم و مسایلی را که باعث کندی امور قراردادهای تجاری می‌شود به‌راحتی حذف کنیم.

وی در ادامه گفت: در شرایط کنونی الگوی تعریف شده در پروژه‌ها برای رشد اقتصادی وجود ندارد، عملی شدن الگوی جدیدالورود اقتصاد مقاومتی حیاتی به نظر می‌رسد چرا که با عملیاتی کردن بستر برای پیشبرد طرح‌ها فراهم می‌شود.

مددی تأکید کرد: از آن‌جا که اقدام و انجام همه دستگاه‌های خصوصی و دولتی موجب موفقیت در طرح‌های می‌شود بنابراین امیدوارم در کشور با قدم برداشتن صحیح در این مسیر و اتحاد و یکپارچگی همه جامعه شاهد شکوفایی اقتصادی در آینده نزدیک باشیم.

نائب رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به فعالیت‌های انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، تصریح‌کرد: وزارت نفت با تشکیل این انجمن تمامی سازندگان را زیر یک چتر واحد جمع کرد تا به‌وسیله این سازمان بتواند حمایت سازمان‌های مصرف‌کننده را جلب کرده و از طرفی از تولیدکنندگان تجهیزات نفتی، حمایت شود.

وی در ادامه گفت: در صورت حمایت کامل دولت از انجمن، می‌توانیم تا ۶۵ درصد نیازهای مصرف در پروژه‌های نفتی را در داخل تأمین کنیم و مابقی نیاز‌ها را نیز از طریق مشارکت با شرکت‌های خارجی و انتقال تکنولوژی و علم روز دنیا به داخل کشورمان تأمین نماییم.

 

مددی در پایان بیان‌کرد: از دولت می‌خواهیم که چوب لای چرخ تولیدکننده داخلی نگذارد و بدهی‌های خود را به بخش خصوصی بپردازد همچنین در صورت آزاد شدن مطالبات تولیدکننده‌ها توسط دولت، چرخ‌های تولید با سرعت بیش‌تری خواهد چرخید.