خسارت ۴۰ میلیارد ریالی خطوط برق منطقه‌ای خوزستان

خسارت ۴۰ میلیارد ریالی خطوط برق منطقه‌ای خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: بر اثر شرایط نامساعد جوی و تندباد شدید همراه با تگرگ، خسارت حدود ۴۰ میلیارد ریالی به خطوط شبکه برق این شرکت وارد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمود‌دشت‌بزرگ اظهارداشت: بر اثر طوفان باد و تگرگ در چند روز اخیر در منطقه […]

خسارت ۴۰ میلیارد ریالی خطوط برق منطقه‌ای خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: بر اثر شرایط نامساعد جوی و تندباد شدید همراه با تگرگ، خسارت حدود ۴۰ میلیارد ریالی به خطوط شبکه برق این شرکت وارد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمود‌دشت‌بزرگ اظهارداشت: بر اثر طوفان باد و تگرگ در چند روز اخیر در منطقه بیابانی شهرستان رامشیر، تعداد ۴ دکل از خط ۴۰۰ کیلو ولت امیدیه دو به پست شهید دقایقی اهواز سقوط کرد.

وی بیان کرد: این خط یکی از سالم‌‌ترین خطوط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بوده که ایمنی و سالم بودن آن توسط بازرسان شرکت توانیر در چند ماه گذشته تأیید شده بود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: خط ۴۰۰ کیلو ولت امیدیه دو – شهید دقایقی اهواز از خطوط تبادلی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با پیک بار ۶۵۰ مگاوات بوده است که بر اثر سقوط ۴ دکل مذکور بار آن به خطوط دیگر منتقل شده و خاموشی در شبکه ایجاد نشد.

دشت بزرگ تأکید کرد: در حال حاضر برآورد‌های اولیه با حضور کارشناسان شرکت صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده با ایجاد یک جاده موقت خط مذکور اصلاح و وارد مدار می‌شود.