تأمین شناورهای فراساحلی شرکت نفت فلات قاره

تأمین شناورهای فراساحلی شرکت نفت فلات قاره شرکت نفت فلات قاره ایران با امضای چهار تفاهم‌نامه همکاری، تأمین شناورهای فراساحلی و استانداردسازی لوله‎های انعطاف‎پذیر نفت را با بهره‎مندی از توان شرکت‎های داخلی در دستور کار قرارداد. به گزارش شانا، این ۴ تفاهم‎نامه در حاشیه نمایشگاه بین‎المللی صنایع دریایی کیش، میان مدیران‌عامل شرکت نفت فلات قاره […]

تأمین شناورهای فراساحلی شرکت نفت فلات قاره

شرکت نفت فلات قاره ایران با امضای چهار تفاهم‌نامه همکاری، تأمین شناورهای فراساحلی و استانداردسازی لولههای انعطافپذیر نفت را با بهرهمندی از توان شرکتهای داخلی در دستور کار قرارداد.

به گزارش شانا، این ۴ تفاهمنامه در حاشیه نمایشگاه بینالمللی صنایع دریایی کیش، میان مدیران‌عامل شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکتهای فعال در حوزه ساخت شناورهای فراساحلی از جمله شرکت بینالمللی برزین انرژی نوآور، شرکت پرتو تدبیر پارس، شرکت مروارید پارسیان کیش و شرکت Batservice-Contracting امضا شد.

از میان این تفاهمنامهها، ۳ تفاهمنامه با محوریت تأمین شناورهای فراساحلی مورد نیاز شرکت نفت فلات قاره و یک تفاهمنامه نیز با هدف استانداردسازی لولههای انعطافپذیر نفت امضا شده است.

در این میان حمیدبورد، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، در حاشیه امضای ۴ تفاهم‌نامه همکاری میان این شرکت و شرکتهای ایرانی گفت: سیاست و راهبرد وزارت نفت حداکثر بهرهمندی از توان سازندگان داخلی است که تفاهمنامههای ساخت شناورهای فراساحلی به منظور تحقق اهداف وزارت نفت به امضا رسیده است.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد شناورهای خارجی که در کشور فعالیت دارند در دو سال گذشته به حداقل ممکن رسیده است که امیدواریم با امضای این تفاهمنامه‌ها همه شناورهای فراساحلی با مالکیت داخلی به فعالیت خود ادامه دهند.

بورد با بیان اینکه امضای تفاهمنامههای همکاری از ۳ ضلع سرمایه‌گذاری طرف بخش‌خصوصی، سازنده و بهرهبردار تشکیل شده است، تصریح کرد: شرکت نفت فلات قاره متعهد شده است برای سرمایه‌گذاری در زمینه ساخت شناورهای فراساحلی در داخل، اشتغالزایی ایجاد کند.