راه‌اندازی سیستم san در منطقه خلیج‌فارس

راه‌اندازی سیستم san در منطقه خلیج‌فارس سیستم san در مرکز منطقه خلیج‌فارس راه‌اندازی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج‌فارس، مسؤول IT منطقه خلیج‌فارس گفت: با توجه به رشد روزافزون اطلاعات و لزوم نگهداری از آنها، امروزه فرایند ذخیره‌سازی و مدیریت توسعه آنها به یکی […]

راه‌اندازی سیستم san در منطقه خلیج‌فارس

سیستم san در مرکز منطقه خلیج‌فارس راه‌اندازی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج‌فارس، مسؤول IT منطقه خلیج‌فارس گفت: با توجه به رشد روزافزون اطلاعات و لزوم نگهداری از آنها، امروزه فرایند ذخیره‌سازی و مدیریت توسعه آنها به یکی از ارکان اصلی برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات تبدیل شده است.

محمودعرب‌نژاد با بیان این‌که توسعه فرایند شبکه‌بندی بر روی سیستم‌های ذخیره‌سازی تأثیر بسیار دارد، افزود: یکی از روش‌های متداول دسترسی به سیستم ذخیره‌سازی DATA SENTER سیستم SAN می‌باشد.

مسؤول IT اظهارداشت: با انتقال ماشین‌های مجازی مهم و حیاتی منطقه خلیج‌فارس به SAN احتمال DOWN TIME بسیار پایین آمده و می‌توان با سرکشی به موقع و روزانه، نگهداری مناسب و انتخاب راهکارهای مبتنی بر کلاسترینگ این احتمال را به صفر نزدیک کرد.