گازوئیل یورو۴ در راهِ ۶استان

گازوئیل یورو۴ در راهِ ۶استان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع سراسری و گسترده گازوئیل یورو۴ در کشور خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه گفت: به‌زودی استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، بوشهر، سمنان و فارس به‌طور کامل از گازوئیل یورو۴ بهره‌مند […]

گازوئیل یورو۴ در راهِ ۶استان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع سراسری و گسترده گازوئیل یورو۴ در کشور خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه گفت: به‌زودی استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، بوشهر، سمنان و فارس به‌طور کامل از گازوئیل یورو۴ بهره‌مند خواهند شد.

وی با تأکید بر این‌که این شرکت به سرعت در حال افزایش توزیع گازوئیل یورو۴ در کشور است، افزود: تعهد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توزیع روزانه ۲۸میلیون لیتر گازوئیل یورو۴ تا پایان سال است.

موسوی‌خواه با بیان این‌که هم‌اکنون به صورت مستمر گازوئیل یورو۴ در کشور توزیع می‌شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا دهه فجر امسال توزیع گازوئیل یورو۴ به روزانه ۲۸ میلیون لیتر خواهد رسید که فراتر از تعهد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این زمینه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: مطابق برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با شرکت ملی پالایش و پخش، با افزایش تولید این فرآورده ارزشمند در پالایشگاه‌ها، حجم توزیع آن به روزانه ۴۰میلیون لیتر ارتقا خواهد یافت که به این ترتیب بیش از ۸۰ درصد مصرف کل گازوئیل بخش حمل‌ونقل کشور، زیر پوشش این فرآورده قرار خواهد گرفت.

 موسوی‌خواه با اشاره به این‌که هم‌اکنون گازوئیل یورو۴ در ۱۶۶جایگاه ۸کلانشهر و همچنین ۱۶۳ جایگاه در مسیرهای مواصلاتی توزیع می‌شود، گفت: رانندگان می‌توانند از طریق دانلود اپلیکیشن پمپ بنزین‌یاب، تازه‌‌ترین اطلاعات مربوط به برنامه توزیع گازوئیل یورو۴ را که به‌طور منظم روزآمد می‌شود، دریافت کنند.

وی تصریح کرد: هدف بزرگ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توزیع صددرصدی گازوئیل یورو۴ در بخش حمل‌و‌نقل سراسر کشور است که امید داریم با برنامه‌های توسعه‌ای در حال انجام، این موضوع مهم در کم‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.