استارت ۴۴۰ میلیارد تومان پروژه آب و برقی در گلستان

استارت ۴۴۰ میلیارد تومان پروژه آب و برقی در گلستان وزیر نیرو با اشاره به افتتاح بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه صنعت آب و برق در استان گلستان، گفت: در جریان سفر رییس‌جمهور به این استان، عملیات اجرایی ۴۴۰ میلیارد تومان پروژه آب و برق نیز در منطقه آغاز خواهد شد. به ‌گزارش مناقصه‌مزایده […]

استارت ۴۴۰ میلیارد تومان پروژه آب و برقی در گلستان

وزیر نیرو با اشاره به افتتاح بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه صنعت آب و برق در استان گلستان، گفت: در جریان سفر رییس‌جمهور به این استان، عملیات اجرایی ۴۴۰ میلیارد تومان پروژه آب و برق نیز در منطقه آغاز خواهد شد.

به ‌گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نیرو، رضا‌اردکانیان در سفر خود به گلستان با تأکید بر این‌که وزارت نیرو در این استان ۱۰۵ پروژه در بخش‌های مختلف تأمین آب، آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق و انرژی در دست اجرا دارد، گفت: برای به سرانجام رسیدن طرح‌های یاد شده بیش از ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وزیر نیرو با اشاره به افتتاح مجتمع آبرسانی روستایی قرناوه در شهرستان مراوه‌تپه، گفت: این مجتمع ۱۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار نفر را تحت پوشش قرارداده است که به مناسب سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان، اهالی این مناطق نیز از نعمت آب آشامیدنی سالم و مطمئن برخوردار شده‌اند.

اردکانیان با اشاره به این‌که در جریان این سفر ۱۰ هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی اراضی استان به بهره‌برداری رسید، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کلنگ ۶ هزار هکتار دیگر از شبکه‌های مربوط به زهکشی استان نیز به زمین خورد.