راه‌اندازی ۸۶ جایگاه با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی

راه‌اندازی ۸۶ جایگاه با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از راه‌اندازی ۴۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی کشور به دوهزارو۴۴۹ باب خبر داد. به گزارش شانا، حمیدقاسمی‌ده‌چشمه اعلام کرد: هم‌اکنون ۱۲۸جایگاه در کشور در حال ساخت است که […]

راه‌اندازی ۸۶ جایگاه با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از راه‌اندازی ۴۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی کشور به دوهزارو۴۴۹ باب خبر داد.

به گزارش شانا، حمیدقاسمی‌ده‌چشمه اعلام کرد: هم‌اکنون ۱۲۸جایگاه در کشور در حال ساخت است که از این تعداد ۱۱جایگاه به استان تهران اختصاص دارد. با راه‌اندازی ۴۰ جایگاه از این تعداد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد جایگاه‌ها در کشور به دوهزارو۴۴۹ باب خواهد رسید.

وی افزود: در صورت راه‌اندازی ۱۲۸ جایگاه در حال ساخت در کشور، تعداد جایگاه‌های توزیع‌کننده گاز طبیعی از مرز دوهزارو۵۰۰ جایگاه عبور می‌کند و به دوهزارو۵۳۷ جایگاه خواهد رسید.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: با راه‌اندازی ۴۰ جایگاه یادشده، ۶۰۰ هزار مترمکعب در روز به ظرفیت سوخت‌رسانی صنعت سی‌ان‌جی افزوده خواهد شد که این رقم ظرفیت کلی دومیلیونو۸هزار مترمکعبی این صنعت را به ۳میلیونو۴۰۰ هزار مترمکعب در روز می‌رساند.

 

قاسمی‌ده‌چشمه با اشاره به این‌که تا سال ۹۶ جایگاه‌ها بیش‌تر با هزینه دولتی و با پروژه‌هایی که در دست ۳شرکت بهینه‌سازی، گازخودرو و سپس مدیریت طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش قرار داشت، راه‌اندازی می‌شد، گفت: در سال ۹۷ تمرکز و تصمیم دولت و دیدگاه مهندس زنگنه، وزیرنفت بر استفاده از ظرفیت‌های بخش‌خصوصی برای توسعه این صنعت قرار گرفت و خوشبختانه اقبال این بخش نیز خوب بود، به نحوی که در سال ۹۷ با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصدی بخش‌خصوصی، ۸۶ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در کشور راه‌اندازی شده است.