«ملی حفاری» برنده مناقصه ۱۰ حلقه چاه شد

«ملی حفاری» برنده مناقصه ۱۰ حلقه چاه شد مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با واگذاری حفاری ۱۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی، حضور ناوگان این شرکت در این موقعیت استمرار خواهد یافت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری، سیدعبدا…موسوی در بازدید از دستگاه‎های حفاری سنگین ۳۷ و ۸۱ فتح […]

«ملی حفاری» برنده مناقصه ۱۰ حلقه چاه شد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با واگذاری حفاری ۱۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی، حضور ناوگان این شرکت در این موقعیت استمرار خواهد یافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری، سیدعبدا…موسوی در بازدید از دستگاههای حفاری سنگین ۳۷ و ۸۱ فتح در منطقه عملیاتی میدان نفتی آزادگان جنوبی از تلاشهای متخصصان و کارکنان عملیاتی در پروژه‌ها و عملیات حفاری خشکی–۴ قدردانی کرد.

وی با اشاره به حفاری و تکمیل ۴۰ حلقه چاه در این میدان حسب دستور مقام عالی وزارت نفت پس از کنار گذاشتن شرکت خارجی در مدت تعیین شده از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت به عنوان مجری طرح توسعه این میدان افزود: متعاقب تکمیل این چاهها، افزون بر ۲۰ حلقه چاه دیگر از طریق مناقصه به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شد که اجرای پروژه پیشرفت مناسبی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری همچنین به واگذاری ۱۰ حلقه چاه جدید به ملی حفاری از طریق مناقصه جدید شرکت متن اشاره و اظهار کرد: حفاری بیش از ۷۰ حلقه چاه توسعهای در این میدان مشترک تنها از سوی ملی حفاری بیانگر توانمندی این مجموعه در اجرای پروژههای کلید در دست (EPD) است.

موسوی گفت: تلاش شرکت به حضور هر چه بیش‌تر در اجرای پروژههای داخلی به ویژه میدان‌های مشترک و منطقهای است و در این راستا روزآمدی دستگاههای حفاری و تجهیزات خدمات جانبی با هدف توسعه فعالیت‌ها و افزایش بازدهی کار در اولویت برنامههای شرکت تعریف شده است.