صرفه‌جویی بیش از ۲۶ میلیون لیتر بنزین در خراسان‌‌جنوبی

صرفه‌جویی بیش از ۲۶ میلیون لیتر بنزین در خراسان‌‌جنوبی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی از افزایش مصرف سی‌ان‌جی و صرفه‌جویی بیش از ۲۶ میلیون لیتر بنزین در ‌این منطقه خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌ جنوبی، مدیر منطقه گفت: از ابتدای امسال تا پایان […]

صرفه‌جویی بیش از ۲۶ میلیون لیتر بنزین در خراسان‌‌جنوبی

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی از افزایش مصرف سی‌ان‌جی و صرفه‌جویی بیش از ۲۶ میلیون لیتر بنزین در ‌این منطقه خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌ جنوبی، مدیر منطقه گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، بیش از ۲۶ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در سطح استان مصرف شده که معادل همین میزان در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

قربان‌علی مردانی گفت: مصرف هر مترمکعب سی‌ان‌جی معادل یک لیتر بنزین است که مصرف ‌این سوخت پاک به جای بنزین نقش بسیار مهمی ‌در کاهش آلودگی هوا داشته است.

وی افزود: در ‌این مدت ۲۶ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۱۳۳ مترمکعب سی‌ان‌جی در سطح استان مصرف شده که بیشترین مصرف آن مربوط به فروردین‌ماه با میزان چهار میلیون و ۸۳۸ هزارو ۶۳۸ متر مکعب بوده است.

در حال‌حاضر، ۸۶ باب جایگاه عرضه‌کننده سوخت مایع و ۲۴ باب جایگاه عرضه‌کننده سی‌ان‌جی در منطقه خراسان‌جنوبی، آماده خدمات‌دهی و سوخت‌‌رسانی به شهروندان، مسافران و زائران علی‌ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام است.