کارمندان غول نفتی چینی در لندن به دورکاری رفتند

کارمندان غول نفتی چینی در لندن به دورکاری رفتند یونی پک که بازوی تجارت نفت شرکت سینوپک چین است، پس از مشاهده عوارض کرونا در یکی از کارمندانش، کارکنان دفتر لندن را به دورکاری از خانه فرستاد. به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه به رویترز گفت: از کارکنان دفتر لندن یونی پک خواسته شده است […]

کارمندان غول نفتی چینی در لندن به دورکاری رفتند

یونی پک که بازوی تجارت نفت شرکت سینوپک چین است، پس از مشاهده عوارض کرونا در یکی از کارمندانش، کارکنان دفتر لندن را به دورکاری از خانه فرستاد.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه به رویترز گفت: از کارکنان دفتر لندن یونی پک خواسته شده است تا اطلاع ثانوی به منظور احتیاط بیشتر در خانه بمانند.

طبق آمار بلومبرگ، دفتر لندن یونی پک حدود ۷۰ کارمند شامل ۱۱ معامله‌گر دارد.

این دومین تقاضای یک شرکت نفتی برای دورکاری کارکنانش از خانه در دو هفته گذشته است. پیش از این غول نفتی آمریکایی شورون پس از این که یکی از کارمندانش در بازگشت از یک سفر عوارض شبیه آنفلوانزا را گزارش کرد، به ۳۰۰ کارمند دفتر خود در لندن اعلام کرد از خانه کارهای خود را انجام دهند.

شورون اعلام کرد تست کرونای کارمندش منفی بوده است. این شرکت دو روز پیش گفته بود قصد دارد از کارمندانش بخواهد برای کار به دفتر برگردند.

مقامات انگلیس به کسانی که تازه از سفر بازگشته‌اند توصیه کرده‌اند خود را در خانه قرنطینه کرده و از تماس با افرادی که تازه از سفر به چین و سایر کشورهای آسیا، شمال ایتالیا و ایران برگشته‌اند، خودداری کنند.

براساس گزارش اویل پرایس، ویروس کرونا که از چین شیوع پیدا کرد، به بیش از ۶۰ کشور گسترش پیدا کرده و بیش از ۳۰۰۰ قربانی گرفته است و انتظار می‌رود رشد فعالیت اقتصادی و تقاضای جهانی برای نفت را به شدت آهسته کند.