افتتاح واحد جدید پتروشیمی‌خرم‌آباد ؛ به‌زودی

  افتتاح واحد جدید پتروشیمی‌خرم‌آباد ؛ به‌زودی  معاون استاندار لرستان، گفت: واحد جدید پتروشیمی‌خرم‌آباد در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش مهر، اسد عبدالهی با اشاره به بازدید از کارخانه گیاهان دارویی «خرمان»، واحد جدید پتروشیمی‌خرم‌آباد، الکل‌سازی خرم‌آباد، کشت و صنعت خرم‌آباد و قطعه‌سازی خودرو شهرک صنعتی شماره۲ خرم‌آباد، عنوان کرد: واحد جدید […]

 

افتتاح واحد جدید پتروشیمی‌خرم‌آباد ؛ به‌زودی

 معاون استاندار لرستان، گفت: واحد جدید پتروشیمی‌خرم‌آباد در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش مهر، اسد عبدالهی با اشاره به بازدید از کارخانه گیاهان دارویی «خرمان»، واحد جدید پتروشیمی‌خرم‌آباد، الکل‌سازی خرم‌آباد، کشت و صنعت خرم‌آباد و قطعه‌سازی خودرو شهرک صنعتی شماره۲ خرم‌آباد، عنوان کرد: واحد جدید پتروشیمی‌ خرم‌آباد در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون استاندار لرستان، تصریح کرد: نماینده ولی‌فقیه در لرستان از روند واحدهای احیاء شده و همچنین طرح‌های توسعه واحدهایی مانند پتروشیمی، کشت و صنعت خرم‌آباد و… در قالب این بازدیدها، دیدن کردند.

عبدالهی، بیان داشت: همچنین برنامه‌ریزی شده که این بازدیدها غیر از خرم‌آباد، از سایر شهرستان‌ها و واحدهای اقتصادی، کشاورزی، گردشگری و… استان صورت گیرد.

وی، تصریح کرد: با این بازدیدها نماینده ولی‌فقیه در لرستان با وضعیت کارگری، صنعت، اشتغال و… استان آشنا خواهند شد و از اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت ارشد استان و سایر دستگاه‌ها در این حوزه مطلع خواهند شد.