اصلاح ۲۶ کیلومتر شبکه برق در خنداب

اصلاح ۲۶ کیلومتر شبکه برق در خنداب مدیرتوزیع برق شهرستان خنداب از اصلاح و بهینه‌سازی بیش از ۲۶ کیلومتر شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی برق شهرستان خنداب، مصطفی دهقانی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۲۳ هزار مشترک برق است، افزود: طی ۱۰ماه سال‌جاری ۴۷۸ […]

اصلاح ۲۶ کیلومتر شبکه برق در خنداب

مدیرتوزیع برق شهرستان خنداب از اصلاح و بهینه‌سازی بیش از ۲۶ کیلومتر شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی برق شهرستان خنداب، مصطفی دهقانی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۲۳ هزار مشترک برق است، افزود: طی ۱۰ماه سال‌جاری ۴۷۸ انشعاب به متقاضیان واگذار شده است.

وی تبدیل۳۱ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار، نصب چهار دستگاه سکسیونر گازی با امکان قابلیت فرمان قطع و وصل از مرکز کنترل و نصب ۱۱۷ عدد کات اوت‌ فیوز به منظور کاهش خاموشی‌های فشار متوسط را از جمله اقدامات انجام شده دانست.

مدیر توزیع برق شهرستان خنداب تقویت ۱۰۸۵ نقطه از شبکه سیمی جهت جلوگیری سرقت سیم با استفاده از اسپیسر، جابه‌جایی و مقاوم‌سازی ۶۰۰۰ متر شبکه در مسیر سیلاب، تقویت ۷۵ حلقه چاه ارت، بازسازی ۵۳ مورد زیر چینی تابلوها و جابه‌جایی ۸۵ اصله پایه فرسوده را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته عنوان کرد.

وی واگذاری ۴۵۷ انشعاب به متقاضیان، بازرسی و تست ۶۰۳۱ دستگاه کنتور، اصلاح ۳۶۸۴ مورد کابل سرویس مشترکین، تعویض ۵۴۳ مورد کنتور معیوب و جمع‌آوری ۱۱۵ مورد برق غیرمجاز در سطح شهرستان را از سایر اقدامات اجرا شده برشمرد.