واگذاری دو شرکت ICT شستا!

واگذاری دو شرکت ICT شستا! فروش اموال و ساختمان از طریق مزایده مناقصه‌مزایده‌ـ شستا، شرکت گسترش ارتباطات داتک و شرکت فرابرد داده‌های ایرانیان را در لیست شرکت‌های مشمول واگذاری قرارداد. به گزارش مناقصه‌مزایده، شرکت گسترش ارتباطات داتک و شرکت فرابرد داده‌های ایرانیان که از شرکت‌های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند، در لیست واگذاری سازمان […]

واگذاری دو شرکت ICT شستا!

فروش اموال و ساختمان از طریق مزایده

مناقصه‌مزایدهـ شستا، شرکت گسترش ارتباطات داتک و شرکت فرابرد داده‌های ایرانیان را در لیست شرکت‌های مشمول واگذاری قرارداد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، شرکت گسترش ارتباطات داتک و شرکت فرابرد داده‌های ایرانیان که از شرکت‌های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند، در لیست واگذاری سازمان تأمین اجتماعی و هلدینگ‌های تابعه قرار گرفتند.

سازمان تأمین اجتماعی براساس سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بر مبنای استراتژی تدوین شده تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه خود و هلدینگهای تابعه را که خارج از استراتژی تدوین شده برای این مجموعه هستند در فهرست واگذاری خود قرارداده است.

لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد شرکت‌های حاضر در گزارش از قبیل اطلاعات جزیی‌تر صورت‌های مالی، وضعیت املاک و مستغلات شرکت‌ها، وضعیت ماشین‌آلات و… علاقه‌مندان می‌توانند به سایت واگذاری شرکت‌های مشمول ساماندهی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی http: //entrust-sabatamin.ir مراجعه و یا با شماره ۸۸۷۰۷۵۰۶ تماس حاصل نمایند.

روش واگذاری

۱٫ فروش سهام قابل واگذاری از طریق بورس اوراق بهادار تهران و یا فرابورس ایران وفق قوانین و مقررات بازار سرمایه و مفاد مندرج در سیاست و شیوه‌نامه فروش از طریق بازار سرمایه.

۲٫ فروش اموال و دارایی‌های نظیر ساختمان و ماشین‌آلات از طریق مزایده.