آلبوم «ماه مهربان» روانه بازار شد

آلبوم «ماه مهربان» روانه بازار شد آهنگساز و تنظیم کننده آلبوم ماه مهربان از عرضه این اثر در بازار خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌شجاعی، آهنگساز و تنظیم‌کننده از عرضه آلبوم «ماه مهربان» در بازار خبر داد و گفت: خوانندگی این آلبوم را علی‌گلهین انجام داده است که در این آلبوم ۱۰ اثر […]

آلبوم «ماه مهربان» روانه بازار شد

آهنگساز و تنظیم کننده آلبوم ماه مهربان از عرضه این اثر در بازار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌شجاعی، آهنگساز و تنظیم‌کننده از عرضه آلبوم «ماه مهربان» در بازار خبر داد و گفت: خوانندگی این آلبوم را علی‌گلهین انجام داده است که در این آلبوم ۱۰ اثر گنجانده شده که عمده این آهنگ‌ها پاپ است اما چند قطعه پاپ سنتی نیز در این آلبوم وجود دارد؛ به همین دلیل می‌تواند مخاطب‌های مختلفی را جذب خود کند.

وی افزود: در این آلبوم رضامحجوبی‌نیا، سارارمضانی، مهرداداحمدوند، امیداکبری و محمدرضاهادوی ترانه‌سرایی کرده‌اند.

شجاعی در ادامه تصریح کرد: همچنین از سازهایی از قبیل تار، دف، گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک، عود، باقلاما و… استفاده شده است.

این آهنگساز با توجه به انتخاب نام آلبوم «ماه مهربان»، تصریح کرد: یکی از آهنگ‌های این آلبوم به نام ماه مهربان است که این آهنگ پس از انتشار برروی سایت‌های موسیقی مورد استقبال واقع شد به همین دلیل نام آلبوم نیز به نام این اثر از خانم سارارمضانی انتخاب گردید.

وی یاد آور شد: این آلبوم دارای مجوز شماره ۹۳-۸۵۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد است و روانه بازار شده است.

شجاعی درباره علی‌گلهین خواننده این اثر، گفت: در گذشته آقای گلهین تک‌آهنگ‌هایی را انتشار داده اما این آلبوم اولین مجموعه وی است البته اقدامات آلبوم دوم وی نیز در حال انجام است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است کنسرت این آلبوم نیز به‌زودی برگزار شود.