ارایه خدمات مشاوره‌ای به متأثرین حادثه تروریستی تهران

معاون بهزیستی استان تهران اعلام کرد ارایه خدمات مشاوره‌ای به متأثرین حادثه تروریستی تهران معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی استان تهران از ارایه خدمات مشاوره‌ای به متأثرین حادثه تروریستی هفته گذشته تهران خبر داد. حمیدرضا شمسی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان آن‌که تیم‌های طرح «محب» برای ارایه خدمت به متأثرین حادثه تروریستی تهران آمادگی […]

معاون بهزیستی استان تهران اعلام کرد

ارایه خدمات مشاوره‌ای به متأثرین حادثه تروریستی تهران

معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی استان تهران از ارایه خدمات مشاوره‌ای به متأثرین حادثه تروریستی هفته گذشته تهران خبر داد.

حمیدرضا شمسی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان آن‌که تیم‌های طرح «محب» برای ارایه خدمت به متأثرین حادثه تروریستی تهران آمادگی دارند، گفت: طرح محب طرح مشاوره و حمایت روانی در بلایای طبیعی و حوادث است که با رویکرد اجتماع‌محور تلاش می‌کند با دادن آموزش و آگاهی‌های لازم به مردم و تشویق آنها به تشکیل گروه‌هایی با استفاده از توانایی‌های محلی، آنها را در برابر عوارض پس از حادثه به ویژه بحران‌های روحی، روانی و اجتماعی آن ایمن کند.

وی در ادامه با تأکید بر آن‌که سلامت روان عمومی جامعه برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد، افزود: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از متخصصان روانشناسی و مشاوران تحت نظارت سازمان بهزیستی به سلامت روان افراد حاضر در این حادثه، بازماندگان و همچنین آسیب‌دیدگان ارایه خدمت داشته باشیم.

معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی استان تهران تصریح کرد: خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی بهزیستی برای متأثرین این حادثه از جمله کارکنان مجلس شورای اسلامی و حرم‌مطهر، خانواده مجروحان و شهدا و همچنین شاهدان عینی این حادثه ارایه خواهد شد.

 

شمسی افزود: براساس این طرح ارایه خدمات مشاوره‌ای گروهی و تک‌نفره و حتی ارایه خدمت در منزل خانواده شهدای این حادثه در دستور کار است.