هنوز بت‌پرستی قرن بیست‌ویکم در حوزه مدیریتی وجود دارد

هنوز بت‌پرستی قرن بیست‌ویکم در حوزه مدیریتی وجود دارد شهردار تهران گفت: هنوز بت‌پرستی قرن بیست‌ویک در حوزه مدیریت به دلایل مختلف در کشور ما وجود دارد، در صورتی که باید مدیریت به نسل چهارم سپرده شود. به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم بهره‌برداری از سامانه صدور پروانه‌های شهرسازی و نقشه یک‌هزارم شهر تهران […]

هنوز بت‌پرستی قرن بیست‌ویکم در حوزه مدیریتی وجود دارد

شهردار تهران گفت: هنوز بت‌پرستی قرن بیست‌ویک در حوزه مدیریت به دلایل مختلف در کشور ما وجود دارد، در صورتی که باید مدیریت به نسل چهارم سپرده شود.

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم بهره‌برداری از سامانه صدور پروانه‌های شهرسازی و نقشه یک‌هزارم شهر تهران و آیین رونمایی از کتاب تهران از بالا، اظهار داشت: بیش‌ترین کمک را در حوزه مدیریت در این ۱۲ سال اخیر برای ساخت تهران جدید، سازمان فناوری و اطلاعات به بنده و تیم مدیریت شهری تهران ارایه کرده است.

وی افزود: قطعاً در دیگر حوزه‌ها نیز حجم کار و فعالیت‌ها طاقت‌فرسا و زیاد بوده است، ولی جایی که مدیریت دهه ۷۰ میلادی را تبدیل به مدیریت نسل چهارمی و مدیریت قرن بیست‌ویکمی کرد، شما بودید.

قالیباف بیان داشت:‌بعد از ۸۳ یا ۸۴ ماه فعالیت در شهرداری تهران، توانستیم مقاومت‌‌ها را برای تغییر مدیریت نسل دومی به نسل چهارمی از بین ببریم، البته این مقاومت‌‌ها شکسته نشد، ولی از قله نیز عبور کردیم.

قالیباف با اشاره به این‌که در نیروی انتظامی تغییر مدیریت را در ۱۴ ماه ایجاد کردیم، ولی این تغییر دیدگاه در شهرداری حدود ۸۴ ماه به طول انجامید.

شهردار تهران افزود: جا دارد به همه دوستان و همکاران در سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران خداقوت بگویم، چرا که پایه‌ای را در شهر نهادند که برای همیشه ماندگار است و قابل تعویض نیست.

وی با اشاره به این‌که امروز در شهر تهران ۱۷۰ سرویس ارایه می‌شود، گفت: ما در شهرداری تهران یک زیرسیستم هستیم، وقتی نتوانیم به سیستم‌های بالادستی و پایین‌دستی ارتباط برقرار کنیم، نمی‌توانیم کار عمده‌ای را انجام دهیم.

وی ادامه داد: بیش از ۲۲ یا ۲۳ سال است به‌طور مستقیم در حوزه مدیریت یکپارچه شهری تلاش می‌کنیم، ولی اتفاق جدیدی نیفتاده است.

 

قالیباف بیان داشت: امروز نیز شاهد هستیم که حضور زنان در عرصه‌های مختلف شهری بسیار چشمگیرند و ما از این ظرفیت استفاده کرده‌ایم، هر چند افرادی شعار یک کار را می‌دهند، ولی در عمل کار دیگری اتفاق می‌افتد.