تشکر برانکو از خبرنگاران ایرانی

آغاز کری‌خوانی بین ایرانی‌‌ها و عربستانی‌‌ها از نشست خبری تشکر برانکو از خبرنگاران ایرانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نشست خبری پیش از دیدار با الهلال از خبرنگاران ایرانی بابت حمایت از تیمش تشکر کرد. به گزارش تسنیم، نشست خبری پیش از دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان […]

آغاز کری‌خوانی بین ایرانی‌‌ها و عربستانی‌‌ها از نشست خبری

تشکر برانکو از خبرنگاران ایرانی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نشست خبری پیش از دیدار با الهلال از خبرنگاران ایرانی بابت حمایت از تیمش تشکر کرد.

به گزارش تسنیم، نشست خبری پیش از دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی برگزار شد که کری‌خوانی بین ایرانی‌‌ها و عربستانی‌‌ها از همین محل آغاز شد.

* در نشست خبری برانکو ایوانکوویچ و دیاز، خبرنگاران عربستانی تلاش داشتند تا بگویند که الهلال تیمی قدرتمند و شکست‌ناپذیر است و پرسپولیس نمی‌تواند این تیم را با ۵ گل شکست بدهد و به فینال برود.

* خبرنگاران ایرانی در مقابل خبرنگاران عربستانی به حمایت از پرسپولیس پرداخته و در سؤالات خود طوری وانمود کردند که این تیم ایرانی همیشه دست به‌کارهای بزرگ زده است.

* در پایان نشست خبری برانکو، خبرنگاران عربستانی یک به یک با سرمربی پرسپولیس عکس سلفی گرفتند.

* برانکو ایوانکوویچ در پایان نشست خبری از خبرنگاران ایرانی که به حمایت از پرسپولیس پرداختند، تشکر کرد.

به گزارش تسنیم، دیدار پرسپولیس – الهلال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه سلطان قابوس عمان برگزار می‌شود.

رنگ پیراهن پرسپولیس و الهلال در جلسه هماهنگى مشخص شد

رنگ پیراهن‌های دو تیم پرسپولیس و الهلال در جلسه هماهنگی قبل از بازی مشخص شد.

به گزارش فارس، جلسه هماهنگی مسؤولان تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال برگزار شد و با توجه به صحبت‌های انجام شده پرسپولیس با پیراهن قرمز و الهلال با پیراهن ‌آبی به میدان خواهند رفت.

محمودخوردبین و ترکاشوند نمایندگان پرسپولیس در این جلسه حاضر بودند، جلسه هماهنگی در هتل سیتی‌زن محل اقامت پرسپولیس برگزار شد.

*تمام بلیت‌های بازی در اختیار پرسپولیس به عنوان میزبان قرار گرفت.

*قیمت بلیت VIP این بازی ۱۸۰ هزار تومان است.

 

*دیاز سرمربی تیم فوتبال الهلال با توجه به این‌که قرار بود نشست دقایقی پیش آغاز شود زودتر آمد و متوجه شد نشست خبری وی ساعت ۱۲ برگزار خواهد شد.