کارگردان «دلیران تنگستان» درگذشت

کارگردان «دلیران تنگستان» درگذشت همایون شهنواز، کارگردان سریال «دلیران تنگستان» صبح دیروز درگذشت. محمدولی‌زاده، روزنامه‌نگار و از دوستان همایون‌شهنواز کارگردان «دلیران تنگستان» در گفت‌و‌گو با مهر گفت: این هنرمند در اولین ساعت‌های بامداد دیروز درگذشت. وی افزود: این در حالی بود که دختر و پسر او به تازگی از کانادا به ایران آمده بودند و […]

کارگردان «دلیران تنگستان» درگذشت

همایون شهنواز، کارگردان سریال «دلیران تنگستان» صبح دیروز درگذشت.

محمدولی‌زاده، روزنامه‌نگار و از دوستان همایون‌شهنواز کارگردان «دلیران تنگستان» در گفت‌و‌گو با مهر گفت: این هنرمند در اولین ساعت‌های بامداد دیروز درگذشت.

وی افزود: این در حالی بود که دختر و پسر او به تازگی از کانادا به ایران آمده بودند و دقایقی بعد از ملاقات با پدرشان، این هنرمند درگذشت.

ولی‌زاده درباره خاکسپاری این هنرمند بیان کرد: هنوز تصمیمی درباره این موضوع نگرفته‌ایم زیرا منتظریم تا برادر که او در کویت به سر می‌برد به ایران بیاید ضمن این‌که ما همزمان مشغول انجام کارهای پزشکی قانونی، کلانتری و … هستیم.

ولی‌زاده در پایان گفت: همایون شهنواز یک وصیتنامه هم دارد که باید پس از گشودن این وصیتنامه مراسم خاکسپاری او را انجام دهیم.

شهنواز روز ۵اسفند در منزلش بر اثر نشت گاز دچار سوختگی ۸۰درصدی شده بود و در این مدت در بیمارستان به سر می‌برد و با این‌که دو روز پیش تحت جراحی قرار گرفت ولی درنهایت دیروز جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد.