آماده‌باش ۱۰میلیون دانش‌آموز همیار پلیس برای نوروز ۹۷

آماده‌باش ۱۰میلیون دانش‌آموز همیار پلیس برای نوروز ۹۷ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از آماده باش ۱۰میلیون همیار پلیس برای نوروز ۹۷ خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردارتقی‌مهری در مراسم آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس که در دبستان سعادت در منطقه ۹ برگزار شد با بیان این‌که امروز آماده باش همیاران پلیس در نوروز […]

آماده‌باش ۱۰میلیون دانش‌آموز همیار پلیس برای نوروز ۹۷

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از آماده باش ۱۰میلیون همیار پلیس برای نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردارتقی‌مهری در مراسم آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس که در دبستان سعادت در منطقه ۹ برگزار شد با بیان این‌که امروز آماده باش همیاران پلیس در نوروز ۹۷ اعلام می‌شود، گفت: از ۱۰ سال قبل همکاری خوبی بین آموزش و پرورش و پلیس راهور و همچنین معاونت پرورشی آموزش و پرورش در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک برقرار شده است.

وی با بیان این‌که نوروز امسال با شعار پرهیز از خطر و آرامش در سفر فعالیت همیاران پلیس آغاز می‌شود، تصریح‌کرد: در سال ۸۴ بیش از ۲۸ هزار نفر در تصادفات جان می‌باختند اما امروز با تلاش‌های صورت گرفته این عدد سالیانه به ۱۶ هزار نفر رسیده است.

وی با بیان این‌که همیار شدن کودکان موجب افزایش حفظ خودباوری و مسؤولیت‌پذیری می‌شود، گفت: همیاران پلیس در افزایش ارتقای فرهنگ ترافیک و پیشگیری از بروز تصادفات نقش زیادی ایفا کرده‌اند.

مهری با بیان این‌که ۱۰میلیون همیار پلیس در سراسر کشور داریم، گفت: این در حالی است که پلیس مدرسه نیز داریم و حکم این پلیس‌های مدرسه در حکم مأمور پلیس است و قطعاً رانندگان متخلف در صورت گزارش این افراد جریمه می‌شوند.

همچنین کاظمی، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش نیز با بیان این‌که از پلیس تشکر می‌کنیم، ادامه‌داد: آموزش مهارت قانونمندی از سنین کوچک کار بسیار ارزشمندی است که با همکاری پلیس درحال انجام است.

وی با بیان این‌که همه در مدارس درگیر ارتقای فرهنگ ترافیک هستند، گفت: در کنار ۱۰میلیون دانش‌آموز همیار پلیس، صدهزار فرهنگیار ترافیک نیز فعالیت می‌کنند که امیدواریم تخلفات در نوروز امسال با کمک این افراد کاهش یابد.