وداع باشکوه

 به بهانه خداحافظی باشکوه یوزهای ایرانی از جام جهانی وداع باشکوه کاربران ساکرنت معتقد بودند ایران شایسته حضور در مرحله یک هشتم نهایی بود و فوتبال گاهی اوقات ناعادلانه است. به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با وجود یک نمایش خوب نتوانست پرتغال را در سومین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شکست […]

 به بهانه خداحافظی باشکوه یوزهای ایرانی از جام جهانی

وداع باشکوه

کاربران ساکرنت معتقد بودند ایران شایسته حضور در مرحله یک هشتم نهایی بود و فوتبال گاهی اوقات ناعادلانه است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با وجود یک نمایش خوب نتوانست پرتغال را در سومین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شکست دهد. شاگردان کارلوس کی‌روش از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماندند. با این حال نمایش خوب ایران باعث شد جهان فوتبال نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. ساکرنت آمریکای لاتین در اینستاگرام خود تصاویری از ناراحتی تماشاگران و بازیکنان ایرانی منتشر کرد و کاربران نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. این رسانه آمریکای لاتین در تصویر معروف که تماشاگر ایرانی در حال اشک ریختن بود، نوشت: ایرانی‌‌ها سخت ناراحت هستند چون از صعود باز ماندند.

 کاربران در واکنش به این تصویر نوشتند: «اگر ایران در گروهA یا H حضور داشتند بدون شک به عنوان تیم نخست صعود می‌کرد.» «ایران شرایط را برای پرتغال و اسپانیا سخت کرد. آنها خیلی خوب عمل کردند.»

«باید ایران را تحسین کرد چون کسی انتظار چنین عملکردی را از آنها نداشت.» «ایران مانند مراکش خوش شانس نبود و باید به این تیم تبریک گفت‌.» «حذف ایران عادلانه نبود باید آنها صعود می‌کردند.»

«آنها باید با سربلندی جام جهانی را ترک کنند چون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. مراکش را شکست دادند و برابر اسپانیا شجاعانه عمل کردند و شایسته شکست نبودند. همچنین نزدیک بود پرتغال را نیز حذف کنند. آنها پیروز واقعی بودند.»

«بازی ایرانی‌‌ها فوق‌العاده‌ بود و نزدیک بود رونالدو را به خانه بفرستند.» «توپ باید در ‌دقیقه ۹۳ وارد دروازه‌ پرتغال می‌شد. فوتبال این چنین است. ایران بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت.»

در تصویر دیگر ساکرنت بازیکنان ایرانی به چشم می‌خوردند که ناراحت روی زمین دراز کشیده بودند و صورت خود را پوشانده بودند. واکنش کاربران به این تصویر نیز مانند عکس قبلی بود. آنها نوشتند: «ایران شایسته حذف نبود.» «آنها با تمام وجود جنگیدند و بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند.» «آنها با قلب خود بازی کردند. باید به ایران تبریک گفت‌.» «ایرانی‌‌ها اتحاد داشتند و می‌توانستند به بزرگ‌ترین‌‌ها دست پیدا کنند.» «دردناک است که چنین تیمی از جام جهانی حذف شد.»

«جام جهانی دردناک». «می‌گویند فوتبال یک ورزش است اما باید گفت که فراتر از آن است». «ایران نمایش بهتری از آرژانتین در جام جهانی داشت». «ایران در یک گروه سخت شگفتی‌ساز شد و فراتر از انتظار ظاهر شد» از واکنش کاربران به این پست بود.