تخصیص ارز دولتی برای دمپایی!

تخصیص ارز دولتی برای دمپایی!      متأسفانه با خبر شدیم که علی‌رغم تمامی قول‌ها و قرار‌ها، بانک مرکزی از اختصاص دلار دولتی برای خرید دمپایی خودداری کرده و این بی‌توجهی می‌رود تا به تعطیلی اتاق‌های عمل منجر شود!     خبر کوتاه ولی بسیار دردناک است، مگر می‌شود این همه بی‌مسؤولیتی و نامدیریتی در یک جا […]

تخصیص ارز دولتی برای دمپایی!

     متأسفانه با خبر شدیم که علی‌رغم تمامی قول‌ها و قرار‌ها، بانک مرکزی از اختصاص دلار دولتی برای خرید دمپایی خودداری کرده و این بی‌توجهی می‌رود تا به تعطیلی اتاق‌های عمل منجر شود!

    خبر کوتاه ولی بسیار دردناک است، مگر می‌شود این همه بی‌مسؤولیتی و نامدیریتی در یک جا جمع شده باشد، جنابان بانک مرکزی‌نشین، لابد پیش خود فکر کرده‌اند که مردم بینوا باید به خاطر عدم کفایت آنها در تأمین ارز دولتی از درد و رنج به خود بپیچند و قربانی ندانم‌کاری آقایان شوند، اسفا و وااسفا!

    در همین راستا و از آنجا که مردم همیشه در صحنه نمی‌توانند دست بر روی دست گذاشته و منتظر کاغذبازی و امروز و فردا کردن مسؤولان مربوطه شوند، در راستای حمایت از بیمارستان‌ها و ایضاً اتاق عمل‌ها، در اقدامی خودجوش و با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر که تقریباً ۱۰ دقیقه به طول انجامید، اقدام به خرید مقادیر قابل توجه‌ای دمپایی مواد اول نایلون پیچ از دستفروشان سر کوچه وزارت کریمه مربوطه کرده‌ و به آستان بیمارستان‌های خصوصی و دولتی تقدیم کرده‌اند.

    در همین راستا مسؤولان بیمارستانی ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم و خیر، اعلام کرده‌اند که با توجه به تأمین دمپایی‌های مورد نیاز، اتاق عمل بیمارستان‌ها پس از تأمین نخ بخیه، دستکش لاتکس، روپوش و ماسک سبز لجنی، ابزار آلات برش و چینش و دوزش و البته کادر مجرب و یک خروار دم و دستگاه دیگر، در اسرع وقت شروع به‌کار می‌کند!

    طبق آخرین اخبار، با توجه به عدم تخصیص ارز دولتی به کالاهای مشروحه فوق، مسؤولان بیمارستانی در اقدامی قابل تحسین به صورت کاملاً نامحسوس سری به بساط دستفروشان حوالی بلوار ایوانک و ایضاً چهارراه کالج زده تا با دستی پر، شادی را به اردوی بیماران نگون‌بخت پشت در اتاق عمل بیتوته کرده، آورده و یکبار دیگر به استکبار جهانی و بورکینافاسو جهانخوار ثابت کنند که هیچگاه یک کادر بدون دمپایی اتاق عمل را تهدید نکند!

 هوشنگ خان