مشت و مشاوره در ازدواج!

مشت و مشاوره در ازدواج!      این‌که سیمای ملی نواندیش و تحول‌خواه با شرکت در مسابقات فرمول یک! مرزهای کرامت و جایگاه ارزشی خانواده و ایضاً زن و همسر را به نحو باور نکردنی در نوردیده است و چنان جایگاه رفیعی برای زن و مادر قائل است که در هیچ یک از جوامع بشری نمی‌توان […]

مشت و مشاوره در ازدواج!

     این‌که سیمای ملی نواندیش و تحول‌خواه با شرکت در مسابقات فرمول یک! مرزهای کرامت و جایگاه ارزشی خانواده و ایضاً زن و همسر را به نحو باور نکردنی در نوردیده است و چنان جایگاه رفیعی برای زن و مادر قائل است که در هیچ یک از جوامع بشری نمی‌توان مثل و مانندی برای آن یافت، اصلاً اتفاقی و ناگهانی نیست و باید قبول بفرماییم برای رسیدن به این حد از دیدگاه و نگاه ارزشی سال‌ها کار فرهنگی انجام شده است و جا دارد از همین جا به تمامی مسؤولان و عوامل سیما (به جز خانم‌‌ها) و تمامی مجریان و بازیگران (به جز بانوان)، دست مریزاد گفته و توصیه کنیم که تشت آب ولرمی در خانه برای ایشان تدارک دیده شود که بعد از خارج شدن مرد خانواده از رینگ کیک بوکسینگ، ریلکسیشنی برای ایشان مقدر شود!

    حکیمی می‌گفت، اگر خوب حرف زدن را نمی‌دانی، لااقل خوب حرف نزدن را فرا بگیر! البته این پند گرانمایه در این جا موردی ندارد و همینطور به نظرمان رسید که برنامه‌سازی و نساختن برنامه هم ممکن است از همین قاعده تبعیت کند و مسؤولین و تهیه‌کنندگان و مجریان لابد می‌توانند بیش از این، خود را به درجات بالای فرهیختگی نوبرانه نرسانند!

    البته این‌که این دعوت به بردگی کتک‌آمیز و هنرنمایی مرد آرزو‌ها و ایضاً زن حسرت‌ها، با فاصله اندکی از انزجار گوشتی بازیگر طراز اول و بی‌بدیل چند لبریتی، به وقوع پیوست! حتماً و حکماً دلیلی داشته است و به نظر هوشنگ خانی ما می‌رسد بسیاری از مردان جامعه بعد از شنیدن سخنان عجیب و غریب بانوی همه هنره بازیگر در رابطه با خوردن و نخوردن گوشت به احتمال قوی برای یک لحظه علاقه وافری داشتند که مشتی، لگدی، چیزی روانه تلویزیون خانه کرده و ال‌سی‌دی را به سزای اعمال خویش برسانند که چنین حرف‌هایی را فیلتر نمی‌کند!

 و سیمای محترم با نظرسنجی آنی که انجام داده است به این نتیجه رسیده است که به سرعت وارد عمل شده و با هدایت و جهت‌دهی به مشت‌های گره کرده، مسیری مطمئن و توصیه شده و صد البته ارزشی را برای روانه شدن مشت و لگد‌ها، پیش روی آقایان محترم گذاشته و از این بابت هم کنداکتور خود را پر و پیمان کند و هم وظیفه تاریخی مردان و ایضاً زنان را به آنها یادآور شود!

    از آن زمانی که کودک همسری و ایضاً ماساژ پای شوهر در سیما ترویج و تبلیغ شد تا این زمان که کتک خوردن و دم نیاوردن و نمایش وقاحت مردی که دست بر روی شریک زندگی خود بلند می‌کند و ظاهراً به غلط از مردانگی، این هنر را برای خود برگزیده است، زمان زیادی نگذشته است و به نظر می‌رسد، ایجاد شوک‌های فرهنگی و اخلاقی را نیز می‌بایست به سرعت در لیست افتخارات سیمای محترم به ثبت جهانی برسانیم، قبل از آن‌که قبایل بدوی اعماق جنگل‌های ناکجاآباد! آن را به نام خود در یونسکو به ثبت برسانند و این افتخار هم از دست برود!

                                                                    هوشنگ خان