تقلب بدون توقف !

تقلب بدون توقف !       متأسفانه هر روز شاهد برخورد و مقابله سخت و بدون ترحم با زحمت‌کشان عرصه تقلب و غش‌کنندگان عرصه کالا و خدمات هستیم که امیدواریم جامعه آگاه و مردم‌بیدار در برابر آماج پیگرد‌ها، بگیروببند‌ها و بستن و پلمپ‌ها بایستند و به کمک این عزیزان سراپا خدعه بروند و اجازه ندهند بیش […]

تقلب بدون توقف !

      متأسفانه هر روز شاهد برخورد و مقابله سخت و بدون ترحم با زحمت‌کشان عرصه تقلب و غش‌کنندگان عرصه کالا و خدمات هستیم که امیدواریم جامعه آگاه و مردم‌بیدار در برابر آماج پیگرد‌ها، بگیروببند‌ها و بستن و پلمپ‌ها بایستند و به کمک این عزیزان سراپا خدعه بروند و اجازه ندهند بیش از پیش شاهد چنین رویدادهای تاثربرانگیزی باشیم !

      درست است که بسیاری از این عزت‌المتقلبین ! به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که رفتار آنها فقط به جیب خریدار و وزن و حجم کالا لطمه می‌زند و آنچنانی که باید در کار خود خبره و کاربلد نیستند ولی از حق نباید گذشت که تعدادی از این زحمت‌کشان، با درایت و هوشمندی آنچنان مرزهای این رفتار متعهدانه و دلسوزانه را در نوردیده‌اند که توانستند همزمان که جیب و مال و وزن و حجم را مورد هجمه قرار می‌دهند، لطمات گسترده و جبران‌ناپذیری را هم به جان و زندگی مصرف‌کننده و خانواده و دودمان ایشان وارد کنند و همه این‌ها را نه به خاطر شهرت و معروفیت و نه هیچگونه چشم‌داشتی انجام می‌دهند و جز رضای خود و انباشت مال و رونق زندگی خود به چیزی نمی‌اندیشند!

     بر ما ملت شریف و غیور و البته ناسپاس! فرض است، حال که هیچگونه قدردانی و سپاسگزاری از این بزرگان هنر تقلب و خدعه‌ورزان عزیز انجام نمی‌دهیم، لااقل در حد توان خود اجازه ندهیم این قشر نوظهور و بی‌وجود بیش از این مورد آزار و اذیت نهادهای نظارتی و بازرسی و نمی‌دانم استاندارد و قضایی قرار بگیرند !

     از آنجا که اینجانب سعی می‌کنم همواره بر صراط درست و با ارائه مستندات و واقعیات، حرف بزنم صرفاً به جهت آشنایی هرچه بیشتر و تکمیل اطلاعات شما مردم با ذکر چند مثال از خدمات ارزشمند و غیرقابل باور این بزرگان تا حد امکان سعی می‌کنم بیش از پیش به مظلومیت و بی‌پناهی این نوع از موجودات آگاه شده تا با غیرت و شوری که در شما سراغ دارم، جلو هرگونه مبارزه، مقابله، برخورد و شناسایی این افراد بایستید و اجازه ندهید بیش از این در جامعه‌ای که شما زندگی می‌کنید حقی ناحق شود !

     تولید عسل بدون دخالت زنبور، جهت رفاه حال زنبوران بی‌پناه که قرن‌هاست به انسان‌ها بیگاری می‌دهند.

     فروش روغن پایه پماد و کرم به جای روغن زیتون فرداعلاء خارجی نه به‌خاطر منافع مادی بلکه برای ارتقای زیبایی و لطافت درونی مردم و ایجاد طبع روان مزاج !

     استفاده حداکثری از سویا به جای گوشت قرمز خطرناک خصوصاً در بسته‌های شیک ومجلسی گوشت چرخ کرده.

     استفاده از اسید سولفور و گوگرد در تولید آبلیمو به جای تولید آبلیموهای بی‌خاصیت از میوه‌ای موسوم به لیمو ترش !

     عبور از هرگونه مرزی، از جمله مرزهای انسانی، اخلاقی، شرافتی، قانونی و هر مرزی که شما متصور هستید فقط و فقط جهت رسیدن به اهداف عالیه و تبدیل شدن به موجوداتی که بدون مهابا و ایثارگونه و بی‌هیچ توقع، هر آنچه بوی انسانیت می‌دهد را به مسلخ می‌برند !

     هنرمندان و اشرف المتقلبین بزرگوار بر بنده ببخشند که علی‌رغم میل باطنی ایشان، بنده بخشی از زحمات و تلاش خستگی‌ناپذیر و خدمات بی‌مزد و منت ایشان را بازگو کردم. امیدم به بخشش این تقصیر از طرف شماست، گو اینکه امیدی به بخشش تقصیرتان از جانب خدا، ندارم!

 

                                                                                                هوشنگ خان