۳۳۸۸ مناقصه – مؤسسه ثارا… – تامین اسپلیت یونیت و داکت اسپلی

آگهی مناقصه عمومی (فراخوان نخست) مؤسسه ثارا… از مؤسسات وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در نظر دارد اسپلیت یونیت و داکت اسپلیت پروژه احداث کارخانه تغلیظ مس درآلو را از طریق مناقصه عمومی تأمین نماید. ۱-  نام و نشانی کارفرما: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)- مؤسسه ثارا… به نشانی: کرمان، بلوار جهاد، خیابان […]

آگهی مناقصه عمومی (فراخوان نخست)

مؤسسه ثارا… از مؤسسات وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در نظر دارد اسپلیت یونیت و داکت اسپلیت پروژه احداث کارخانه تغلیظ مس درآلو را از طریق مناقصه عمومی تأمین نماید.

۱-  نام و نشانی کارفرما: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)- مؤسسه ثارا… به نشانی: کرمان، بلوار جهاد، خیابان مولوی، پلاک ۱۱۸، تلفن: ۲۲۶۷۱۵۰-۰۳۴۳ داخلی ۳۱۱۹ و دورنگار: ۲۲۲۵۲۸۵-۰۳۴۳

۲- موضوع مناقصه: خرید اسپلیت یونیت و داکت اسپلیت پروژه احداث کارخانه تغلیظ مس درآلو (۱۰۸ ست)

۳-  مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 1,139,000,000 ریال

۴-تاریخ، مهلت، مبلغ و محل دریافت اسناد مناقصه: واجدین شرایط می‌توانند ضمن واریز مبلغ دو میلیون ریال به حساب شماره ۵۱۵۴۸۷۸۱۴۸۰۱۱ بانک سپه به نام واحد اجرائی ثارا…، در ساعت‌های اداری از تاریخ ۲۹/۰۸/۱۴۰۰ تا تاریخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۰ نسبت به خرید و دریافت اسناد، از قسمت قراردادهای مدیریت فنی و مهندسی مؤسسه ثارا… واقع در آدرس مذکور در بند ۱ اقدام نمایند. اسناد و مدارک ارزیابی فقط به نماینده مناقصه‌گر با ارائه معرفی‌نامه معتبر شرکت با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد.

۵-                    تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد مناقصه: مناقصه‌گران بایستی پس از دریافت اسناد، حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۱۰/۰۹/۱۴۰۰، اسناد مربوطه را تکمیل و در پاکات لاک و مهر شده به آدرس مندرج در بند ۱ تحویل و رسید دریافت نمایند.