۳۳۹۹ مناقصه – شركت آب منطقه‌اي تهران – تأمین تجهیزات، نصب و پیاده‌سازی زیر ساخت فیزیکی اتاق سرور خود

فراخوان تجدید مناقصه نوبت اول شركت آب منطقه‌اي تهران به نشانی: خیابان فاطمی، خیابان حجاب در نظر دارد عملیات تأمین تجهیزات، نصب و پیاده‌سازی زیر ساخت فیزیکی اتاق سرور خود را با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و از طریق برگزاری مناقصه عمومی به شرکت دارای گواهینامه صلاحیت رتبه یک در زمینه شبکه […]

فراخوان تجدید مناقصه

نوبت اول

شركت آب منطقه‌اي تهران به نشانی: خیابان فاطمی، خیابان حجاب در نظر دارد عملیات تأمین تجهیزات، نصب و پیاده‌سازی زیر ساخت فیزیکی اتاق سرور خود را با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و از طریق برگزاری مناقصه عمومی به شرکت دارای گواهینامه صلاحیت رتبه یک در زمینه شبکه داده‌ها و خدمات پشتیبانی از شورای عالی انفورماتیک سازمان برنامه و بودجه کشور و مجوز صلاحیت پدافند غیرعامل واگذار نماید. کلیه متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و دریافت اطلاعات کار و مشخصات موضوع مناقصه با کد شناسه ۲۰۰۰۰۰۱۰۲۵۰۰۰۰۲۹ به وب‌گاه سامانه یاد شده به نشانی www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به ارائه پیشنهاد خود با رعایت موارد ذیل اقدام نمایند:

ـ برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بوده و کلیه مراحل فرآیند مناقصه از جمله دریافت (دانلود) اسناد ارجاع کار، ارائه پیشنهاد (بارگذاري) و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه مذکور انجام خواهد شد. لذا کلیه مناقصه‌گران می‌بایست صرفاً ظرف مهلت‌های تعیین شده در پایگاه مذکور و درج شده در اسناد و با استفاده از امضای الکترونیکی، نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام نمایند.

ـ برآورد اولیه انجام کار ۹۳٫۸۷۳٫۴۱۶٫۰۰۰ ریال و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار ۴٫۶۹۳٫۶۷۰٫۰۰۰ ريال مي‌باشد كه مي‌بايست به يكي از طرق مندرج در اسناد مناقصه تهيه و همراه با پيشنهادات مناقصه‌گران ارائه گردد.

ـ مناقصه‌گران می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با مرکز پشتیبانی سامانه مذکور به شماره ۱۴۵۶ تماس حاصل نمایند. ساير جزئيات و اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه درج شده، همچنين مناقصه‌گران می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۲۱۶۳ (دستگاه مناقصه‌گزار) تماس حاصل نموده يا به سایتهای اطلاع‌رسانی به نشانی www.iets.mporg.ir, www.thrw.ir مراجعه نمايند.

شناسه: ۱۲۳۳۰۵۵

م.الف: ۳۰۱۴