۳۴۰۸ مزایده – شرکت پلیمر آریاساسول – واگذاری یک دستگاه کوره عملیات حرارتی

مزایده عمومی فروش کوره عملیات حرارتی مزایده شماره: ASPC-400/2065/S    شرکت پلیمر آریاساسول(سهامی عام) در نظر دارد یک دستگاه کوره عملیات حرارتی را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید. لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود ضمن دریافت اسناد از وب‌سایت شرکت نسبت به ارسال پاکت­ها به آدرس: […]

مزایده عمومی فروش کوره عملیات حرارتی

مزایده شماره: ASPC-400/2065/S

 

 شرکت پلیمر آریاساسول(سهامی عام) در نظر دارد یک دستگاه کوره عملیات حرارتی را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید. لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود ضمن دریافت اسناد از وب‌سایت شرکت نسبت به ارسال پاکت­ها به آدرس: استان بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی(عسلویه)، فاز یک پتروشیمی­ها، شرکت پلیمر آریاساسول، دبیرخانه شرکت پلیمرآریاساسول، کمسیون معاملات شرکت، اقدام نمایند.

آخرین مهلت دریافت پاکت­های پیشنهاد قیمت و ضمانتنامه شرکت در مزایده حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۹/۰۹/۱۴۰۰ خواهد بود.

مزایده­گران برای بازدید از متریال موضوع مزایده می­بایست حداقل یک روز قبل از تاریخ بازدید، درخواست کتبی خود را همراه با مشخصات­ بازدید­کنند­گان به آدرس samadia@aryasasol.com ارسال نمایند.

بازدید از اقلام همه‌روزه (به‌استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ قبل از ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ بعدازظهر و با هماهنگی قبلی امکان­پذیر است.

 

تلفن تماس: ۸۵۹۲۲۹۱۶-۰۲۱

واحد قراردادهای شرکت پلیمر آریاساسول