۳۴۱۳ مناقصه – شرکت مدیریت، راه‌اندازی و بهره‌برداری تکنو انرژی سپهر کیش – خرید، نصب و راه‌اندازی میز تست شیرآلات (Test bench)

  آگهی مناقصه عمومی شرکت مدیریت، راه‌اندازی و بهره‌برداری تکنو انرژی سپهر کیش (تسکو) در نظر دارد خرید، نصب و راه‌اندازی میز تست شیرآلات (Test bench) مورد نیاز خود در پروژه میدان نفتی آزادگان جنوبی واقع در استان خوزستان را از طریق مناقصه عمومی به همراه ارزیابی کیفی به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید. لذا […]

 

آگهی مناقصه عمومی

شرکت مدیریت، راه‌اندازی و بهره‌برداری تکنو انرژی سپهر کیش (تسکو) در نظر دارد خرید، نصب و راه‌اندازی میز تست شیرآلات (Test bench) مورد نیاز خود در پروژه میدان نفتی آزادگان جنوبی واقع در استان خوزستان را از طریق مناقصه عمومی به همراه ارزیابی کیفی به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید.

لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت می‌شود حداکثر ظرف مدت ۳ روز پس از انتشار آگهی دوم با ارسال نامه تمایل به شرکت در مناقصه به نشانی ایمیل TENDER@TESCOOIL.COM اقدام و اسناد مناقصه را دریافت نمایند. شایان ذکر می­باشد که هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.

نکته: موضوع ایمیل عبارت (نام شرکت + مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی میز تست شیرآلات (Test bench) درج گردد.

۱-   محل اجرای کار: میدان نفتی آزادگان جنوبی واقع در استان خوزستان

۲-   فروشنده موظف به ارائه یک‌سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

۳-   مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: تضمین شرکت در مناقصه به میزان ۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که می­بایستی به یکی از صورت‌های ذیل تهیه گردد.

ü     ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان فوق با اعتبار ۳ ماه.

ü     ارائه رسید واریز نقدی در وجه شرکت تکنو انرژی سپهر کیش.