۳۴۱۳ مزایده – شرکت پلیمر آریاساسول – فروش اقلام ضایعاتی IT و ماژول بیلبورد

آگهی دعوت به مزایده عمومی فروش اقلام ضایعاتی IT و ماژول بیلبورد مزایده شماره: ASPC-400/2084/S شرکت پلیمر آریاساسول(سهامی عام) در نظر دارد اقلام ضایعاتی IT و ماژول بیلبورد را از طریق مزایده واگذار نماید، لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود به آدرس وب­سایت شرکت: http://www.aryasasol.com/ بخش تأمین‌کنندگان […]

آگهی دعوت به مزایده عمومی

فروش اقلام ضایعاتی IT و ماژول بیلبورد

مزایده شماره: ASPC-400/2084/S

شرکت پلیمر آریاساسول(سهامی عام) در نظر دارد اقلام ضایعاتی IT و ماژول بیلبورد را از طریق مزایده واگذار نماید، لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود به آدرس وب­سایت شرکت: http://www.aryasasol.com/ بخش تأمین‌کنندگان (مزایده و مناقصه) مراجعه نموده و اسناد مزایده را دریافت نمایند. آخرین مهلت ارائه پیشنهادهای قیمت حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۰ خواهد بود.

مزایده­گران می­بایست پس از بازدید از اقلام یاد شده (با هماهنگی قبلی)، پیشنهادهای قیمت خود را مطابق شرایط مندرج در اسناد مزایده ارسال نمایند. بازدید از اقلام همه‌روزه (به‌استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ قبل از ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ بعدازظهر امکان­پذیر است.

 

*- آدرس ایمیل برای ارسال مشخصات کامل بازدیدکنندگان: safadela@aryasasol.com

*- لیست مربوط به شرح، تعداد و توضیحات اقلام ضایعاتی یاد شده در اسناد می‌باشد.

 

تلفن تماس: ۰۲۱۸۵۹۲۲۸۹۴

واحد قراردادهای شرکت پلیمر آریاساسول