۳۴۲۳ مناقصه – مؤسسه مکین – تأمین غذای کارکنان

آگهی مناقصه شماره ۵۶/۱۰/۱۴۰۰ مؤسسه مکین قصد دارد تأمین غذای کارکنان، در یکی از پروژه‌های در دست احداث خود در جنوب کشور (جزیره کیش) را از طـریق مناقصه عمومی به پیشنهاد دهندگان واجد شرایط و معتبر واگذار نماید. متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ ۱۱/۱۰/۱۴۰۰ تا پايان وقت اداري […]

آگهی مناقصه شماره ۵۶/۱۰/۱۴۰۰

مؤسسه مکین قصد دارد تأمین غذای کارکنان، در یکی از پروژه‌های در دست احداث خود در جنوب کشور (جزیره کیش) را از طـریق مناقصه عمومی به پیشنهاد دهندگان واجد شرایط و معتبر واگذار نماید.

متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ ۱۱/۱۰/۱۴۰۰ تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۰ با در درست داشتن معرفينامه رسمي و لوح فشرده (اسناد هویتی و رزومه شرکت)، جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس ذیل مراجعه فرمایند.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبداله انصاری، خیابان تیسفون، نبش ایروان، پلاک ۷۵، واحد ۹ و یا کارگاه مؤسسه مکین در جزیره کیش

تلفن تماس جهت اخذ اطلاعات بیشتر ۲۲۸۷۳۵۰۵-۰۲۱  داخلی ۳۵۲ و ۳۵۷ و ۳۴۱

–        مهلت تحویل اسناد به مؤسسه مكين تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۱۰/۱۴۰۰ در همان محل خرید اسناد می‌باشد. بهای اسناد مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد که در محل فروش اسناد دریافت خواهد شد.

–        مؤسسه مکین در پذیرش و یا رد پیشنهادها مختار می‌باشد.

– هزینه آگهی‌ها به عهده برنده مناقصه می­باشد.