۳۴۲۴ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید سوییچ­های اکسس شبکه مراکز ستادی

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۳۴/۱۴۰۰ س  با موضوع خرید سوییچ­های اکسس شبکه مراکز ستادی شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید سوییچ­های اکسس شبکه مراکز ستادی را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۳۴/۱۴۰۰ س 

با موضوع خرید سوییچ­های اکسس شبکه مراکز ستادی

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید سوییچ­های اکسس شبکه مراکز ستادی را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می­توانند از تاریخ انتشار آگهی لغایت پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۰ پس از واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک‌میلیون ریال) از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی متصل به سامانه با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۷۱۸۲۲۶(به واریزی‌های بدون شناسه واریز ترتیب اثر داده نخواهد شد) نسبت به دریافت الکترونیکی اسناد مناقصه اقدام نمایند.

 خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه به‌صورت الکترونیکی و با توجه کامل به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضا کرده و به‌ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۰ به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، پلاک ۹۰، دبیرخانه مستقر در لابی تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۰۴/۱۱/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۶:۰۰ در طبقه ۳ واحد ۳ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت­ها (به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد میلیون ریال) می­باشد که لازم است به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک‌بانکی تضمین‌شده ارائه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی با آقای جاسمی به شماره تلفن ۰۹۱۲۲۶۵۰۲۸۷ و آدرس ایمیل f.jasemi@mci.ir و در خصوص موارد بازرگانی با آقای آزادیان به شماره تلفن ۰۹۱۲۲۴۶۸۵۴۲ و آدرس ایمیل a.azadian@mci.ir تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است مناقصه­گران برای یک نوبت بایستی به سامانه تأمین‌کنندگان همراه اول مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است.

اداره کل خرید

شرکت ارتباطات سیار ایران