۳۴۲۶ مناقصه – شرکت مدیریت تولید برق نکا – تامین نیروی انسانی برای اجرای مأموریت‌های حفاظت فیزیکی

  آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شماره ۲۸/۱۴۰۰ شرکت مدیریت تولید برق نکا در نظر دارد نسبت به تامین نیروی انسانی برای اجرای مأموریت‌های حفاظت فیزیکی نیروگاه شهید سلیمی نکا مطابق شرایط ذیل و همچنین شرایط خصوصی پیوست اسناد مناقصه اقدام نماید. علاقمندان می‌توانند اسناد مناقصه را از روز شنبه مورخ ۱۱/۱۰/۱۴۰۰لغایت روز شنبه مورخ […]

 

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شماره ۲۸/۱۴۰۰

شرکت مدیریت تولید برق نکا در نظر دارد نسبت به تامین نیروی انسانی برای اجرای مأموریت‌های حفاظت فیزیکی نیروگاه شهید سلیمی نکا مطابق شرایط ذیل و همچنین شرایط خصوصی پیوست اسناد مناقصه اقدام نماید. علاقمندان می‌توانند اسناد مناقصه را از روز شنبه مورخ ۱۱/۱۰/۱۴۰۰لغایت روز شنبه مورخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه تدارکات الکتریکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR با شماره ۲۰۰۰۰۹۳۷۹۱۰۰۰۰۲۳ دریافت نموده و پس از تکمیل اسناد پاکت پیشنهادی را حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۸/۱۰/۱۴۰۰ ضمن بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) صرفاً پاکت (الف) را به صورت فیزیکی به اداره تدارکات این شرکت ارسال نمایند. پیشنهادات واصله رأس ساعت۰۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۱۰/۱۴۰۰ با توجه به شرایط مناقصه باز و قرائت خواهد شد. بدیهی است به پیشنهادهای فاقد بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد فاقد امضا، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد مندرج می‌باشد.

۱-    مدت زمان انجام کار: یک سال از تاریخ مبادله قرارداد

۲-    حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان آنان در جلسه گشایش پیشنهادهای مالی کمیسیون مناقصه آزاد می‌باشد.

۳-    سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ سپرده شرکت در مناقصه معادل ۳٫۲۵۶٫۱۰۴٫۵۳۵ ریال است که بایستی به یکی از صورت‌های مشروحه ذیل همراه با اسناد مناقصه در پاکت (الف) به دستگاه مناقصه‌گزار تسلیم گردد.

۱-۳- رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب این شرکت

۲-۳-چک تضمین شده بانکی به نفع خریدار

۳-۳-ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما

۴-    به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵-    توانایی ارائه ضمانتامه بانکی حسن انجام تعهدات به میزان %۱۰ مبلغ قرارداد پس از عقد قرارداد.

۶-    سایر اطلاعات و جزئیات مربوط، در اسناد مناقصه مندرج است.

جهت مشاهده اگهی و خلاصه اسناد به سایت‌های www.tender.tpph.ir ، www.npgm.ir و پایگاه ملی مناقصات کشور و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه و برای کسب موارد بازرگانی با شماره تلفن ۳۴۶۲۲۷۱۷-۰۱۱ خانم حیدری و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۳۵۶۲۲۶۹آقای مهدی‌خانی تماس حاصل فرمایید.

اداره روابط عمومی