۳۴۲۶ مزایده – دهیاری قلعه نوحاج موسی – فروش اموال غیر منقول خود
آگهی مزایده (نوبت اول) با عنایت به مصوبه شماره ۰۷/۰۶/۱۵/۱۴۰۰ مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۰ شورای اسلامی قلعه نوحاج موسی و مصوبه شماره ۲۸۶۷/۲۱/۱۴۰۰ هیأت تطبیق بخشداری آفتاب شهرستان تهران. دهیاری قلعه نوحاج موسی در نظر دارد اموال غیر منقول خود به شرح جدول ذیل را به افراد (حقیقی / حقوقی) واجد صلاحیت و دارای شرایط مربوطه دعوت […]
آگهی مزایده (نوبت اول)
با عنایت به مصوبه شماره ۰۷/۰۶/۱۵/۱۴۰۰ مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۰ شورای اسلامی قلعه نوحاج موسی و مصوبه شماره ۲۸۶۷/۲۱/۱۴۰۰ هیأت تطبیق بخشداری آفتاب شهرستان تهران.
دهیاری قلعه نوحاج موسی در نظر دارد اموال غیر منقول خود به شرح جدول ذیل را به افراد (حقیقی / حقوقی) واجد صلاحیت و دارای شرایط مربوطه دعوت میگردد جهت دریافت اسناد مزایده مطابق جدول زمانبندی ذیل به دهیاری قلعه نوحاج موسی مراجعه نمایند.
ردیف |
موضوع مزایده |
متراژ |
قیمت پایه (ریال) |
آخرین مهلت خرید اسناد |
آخرین مهلت تحویل پاکتها |
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال) |
۱ |
زمین اوقافی (کاربری مسکونی و فضای سبز) |
۲۵۰ مترمربع مسکونی ۳۵۵ مترمربع فضای سبز |
۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
|
۱۵/۱۰/۱۴۰۰ |
ساعت ۱۲:۰۰ ۱۹/۱۰/۱۴۰۰ |
۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ |
کد اقتصادی دهیاری: ———- |
شناسه ملی دهیاری: ۱۴۰۰۵۵۳۱۸۱۰ |
کدپستی: ۱۸۱۵۱۶۳۱۱۱ |
توضیحات:
پاکت الف: فیش نقدی یا ضمانتنامه بانکی بابت سپرده شرکت در مزایده
پاکت ب: آگهی روزنامه و فرم خود اظهاری و آخرین تغییرات و اساسنامه شرکت، تعهدنامه مبنی بر عدم دخالت کارکنان دولت، تصویر صفحه اول شناسنامه صاحب/صاحبان امضای مجاز شرکت، تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه اشخاص حقیقی
پاکت ج: برگ پیشنهاد قیمت به عدد و حروف و مهر و امضاء شده.(قیمت پیشنهادی از جهت مبلغ مشخص، معین و بدون ابهام باشد)
هر سه پاکت جداگانه و دربسته لاک و مهرشده در یک پاکت گذاشته و در مهلت مقرر به دبیرخانه دهیاری تحویل و رسید دریافت نمایند. ضمناً آدرس و تلفن شرکت روی پاکت نوشته شود. بدیهی است به پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثر نخواهد شد.
شرایط:
۱- تضمین شرکت در مناقصه میبایست به صورت ضمانتنامه بانکی یا واریز وجه نقد به حساب شماره ۱-۴۵۸۹۰۱۳-۱۱۱-۱۷۲۳ نزد بانک توسعه تعاون شعبه میدان تره بار مرکزی کد ۱۷۲۳ در وجه دهیاری قلعه نوحاج موسی ارائه گردد.
۲- در صورتی که هر یک از برندگان اول، دوم و سوم مزایده حاضر به عقد قرارداد نشوند ضمانتنامه و سپرده آنان به نفع دهیاری ضبط خواهد شد.
۳- متقاضیان محترم باید جهت شرکت در مزایده و خرید اسناد مناقصه مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱-۴۵۸۹۰۱۳-۱۱۱-۱۷۲۳ نزد بانک توسعه تعاون واریز و فیش آن را ضمیمه اسناد نمایند.
۴- هزینه درج آگهی و کارشناسی رسمی به عهده برنده مزایده میباشد.
۵- کمیسیون عالی معاملات دهیاری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار بوده و در این صورت سپردهها مستردد خواهد شد.
۶- شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف دهیاری میباشد.
۷- آدرس محل دریافت اسناد و نقشههای طرح و تحویل پاکتها: اتوبان شهید هاشمی (بهشت زهرا)، بعد از پل امام علی (ع)، خروجی قلعه نوحاج موسی، خیابان مدرس، طبقه دوم، ساختمان آتشنشانی، دفتر دهیاری قلعه نوحاج موسی
۸- زمان گشایش پاکتها: ۲۱/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰ واقع در محل دهیاری قلعه نوحاج موسی
۹- زمان بازدید از ملک: از تاریخ درج آگهی لغایت ۱۹/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰ صبح الی ۱۶:۰۰ عصر
۱۰- آدرس ملک: قلعه نوحاج موسی، خیابان مدرس، کوچه ارکیده، دومین قطعه سمت راست
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0