۳۴۲۶ مزایده – دهیاری قلعه نوحاج موسی – فروش اموال غیر منقول خود

آگهی مزایده (نوبت اول) با عنایت به مصوبه شماره ۰۷/۰۶/۱۵/۱۴۰۰ مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۰ شورای اسلامی قلعه نوحاج موسی و مصوبه شماره ۲۸۶۷/۲۱/۱۴۰۰ هیأت تطبیق بخشداری آفتاب شهرستان تهران. دهیاری قلعه نوحاج موسی در نظر دارد اموال غیر منقول خود به شرح جدول ذیل را به افراد (حقیقی / حقوقی) واجد صلاحیت و دارای شرایط مربوطه دعوت […]

آگهی مزایده (نوبت اول)

با عنایت به مصوبه شماره ۰۷/۰۶/۱۵/۱۴۰۰ مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۰ شورای اسلامی قلعه نوحاج موسی و مصوبه شماره ۲۸۶۷/۲۱/۱۴۰۰ هیأت تطبیق بخشداری آفتاب شهرستان تهران.

دهیاری قلعه نوحاج موسی در نظر دارد اموال غیر منقول خود به شرح جدول ذیل را به افراد (حقیقی / حقوقی) واجد صلاحیت و دارای شرایط مربوطه دعوت می‌گردد جهت دریافت اسناد مزایده مطابق جدول زمانبندی ذیل به دهیاری قلعه نوحاج موسی مراجعه نمایند.

ردیف

موضوع مزایده

متراژ

قیمت پایه (ریال)

آخرین مهلت خرید اسناد

آخرین مهلت تحویل پاکت‌ها

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال)

۱

زمین اوقافی (کاربری مسکونی و فضای سبز)

۲۵۰ مترمربع مسکونی

۳۵۵ مترمربع فضای سبز

۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

۱۵/۱۰/۱۴۰۰

ساعت ۱۲:۰۰ ۱۹/۱۰/۱۴۰۰

۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

کد اقتصادی دهیاری: ———-

شناسه ملی دهیاری: ۱۴۰۰۵۵۳۱۸۱۰

کدپستی: ۱۸۱۵۱۶۳۱۱۱

توضیحات:

پاکت الف: فیش نقدی یا ضمانتنامه بانکی بابت سپرده شرکت در مزایده

پاکت ب: آگهی روزنامه و فرم خود اظهاری و آخرین تغییرات و اساسنامه شرکت، تعهدنامه مبنی بر عدم دخالت کارکنان دولت، تصویر صفحه اول شناسنامه صاحب/صاحبان امضای مجاز شرکت، تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه اشخاص حقیقی

پاکت ج: برگ پیشنهاد قیمت به عدد و حروف و مهر و امضاء شده.(قیمت پیشنهادی از جهت مبلغ مشخص، معین و بدون ابهام باشد)

هر سه پاکت جداگانه و دربسته لاک و مهرشده در یک پاکت گذاشته و در مهلت مقرر به دبیرخانه دهیاری تحویل و رسید دریافت نمایند. ضمناً آدرس و تلفن شرکت روی پاکت نوشته شود. بدیهی است به پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثر نخواهد شد.

شرایط:

۱-    تضمین شرکت در مناقصه می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی یا واریز وجه نقد به حساب شماره ۱-۴۵۸۹۰۱۳-۱۱۱-۱۷۲۳ نزد بانک توسعه تعاون شعبه میدان تره بار مرکزی کد ۱۷۲۳ در وجه دهیاری قلعه نوحاج موسی ارائه گردد.

۲-   در صورتی که هر یک از برندگان اول، دوم و سوم مزایده حاضر به عقد قرارداد نشوند ضمانتنامه و سپرده آنان به نفع دهیاری ضبط خواهد شد.

۳-   متقاضیان محترم باید جهت شرکت در مزایده و خرید اسناد مناقصه مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱-۴۵۸۹۰۱۳-۱۱۱-۱۷۲۳ نزد بانک توسعه تعاون واریز و فیش آن را ضمیمه اسناد نمایند.

۴-   هزینه درج آگهی و کارشناسی رسمی به عهده برنده مزایده می‌باشد.

۵-   کمیسیون عالی معاملات دهیاری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار بوده و در این صورت سپرده‌ها مستردد خواهد شد.

۶-   شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف دهیاری می‌باشد.

۷-   آدرس محل دریافت اسناد و نقشه‌های طرح و تحویل پاکت‌ها: اتوبان شهید هاشمی (بهشت زهرا)، بعد از پل امام علی (ع)، خروجی قلعه نوحاج موسی، خیابان مدرس، طبقه دوم، ساختمان آتش‌نشانی، دفتر دهیاری قلعه نوحاج موسی

۸-   زمان گشایش پاکت‌ها: ۲۱/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰ واقع در محل دهیاری قلعه نوحاج موسی

۹-   زمان بازدید از ملک: از تاریخ درج آگهی لغایت ۱۹/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰ صبح الی ۱۶:۰۰ عصر

۱۰-         آدرس ملک: قلعه نوحاج موسی، خیابان مدرس، کوچه ارکیده، دومین قطعه سمت راست