۳۴۲۹ مزایده – شركت ارتباطات سيار ایران – فروش ۲۱۸٫۹۸۳ کیلوگرم ضایعات فلزی موجود در انبارها

آگهي مزایده عام شماره ۵/۱۴۰۰ م س شركت ارتباطات سيار ایران در نظر دارد فروش ۲۱۸٫۹۸۳ کیلوگرم ضایعات فلزی موجود در انبارهای ۲۴ بنی‌هاشم و ۳۹ قم خود را از طریق برگزاری مزایده عام و براساس شرایط کلی و طرح قرارداد موجود در اسناد مزایده به فروش برساند. لذا داوطلبان شركت در مزایده مي‌توانند از […]

آگهي مزایده عام

شماره ۵/۱۴۰۰ م س

شركت ارتباطات سيار ایران در نظر دارد فروش ۲۱۸٫۹۸۳ کیلوگرم ضایعات فلزی موجود در انبارهای ۲۴ بنی‌هاشم و ۳۹ قم خود را از طریق برگزاری مزایده عام و براساس شرایط کلی و طرح قرارداد موجود در اسناد مزایده به فروش برساند.

لذا داوطلبان شركت در مزایده مي‌توانند از تاريخ نشر آگهي لغايت چهارشنبه مورخ ۲۲/۱۰/۱۴۰۰ با مراجعه به پایگاه اینترنتی tamin.mci.ir پس از ثبت‌نام به‌حساب کاربری خود وارد شده و با پرداخت مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (دو میلیون ریال) با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۸۰۳۵۹۲۳۱۱۸ از طریق درگاه پرداخت الکترونیک (با عنوان: واریز بابت مزایده شماره ۵/۱۴۰۰ م س)، اسناد مزایده شامل” طرح قرارداد، شرایط کلی مزایده و فرم پیشنهاد قیمت” را خریداری و دریافت نمایند.

خریداران اسناد نیز پس از دریافت اسناد مزایده می‌بایست از شنبه مورخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۰ لغایت شنبه مورخ ۰۲/۱۱/۱۴۰۰ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ نسبت به انجام بازدید از اقلام موضوع مزایده (موجود در انبارهای ۲۴ بنی‌هاشم و ۳۹ قم) اقدام و متعاقباً با توجه كامل به مندرجات آن‌ها، اسناد مذکور را مهر و امضاء نموده و به‌ضمیمه پيشنهاد قیمت خود ضمن بارگذاری در پایگاه مذکور حداكثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۰ به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، ضلع شرقی بزرگراه کردستان، پلاک ۸۸، برج همراه اول، همکف (لابی)، دبیرخانه مرکزی تسلیم نمایند. كميسيون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۰۴/۱۱/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۵:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشكيل و نسبت به پيشنهادات رسيده اتخاذ تصميم خواهد نمود.

 ضمناً مبلغ تضمين شركت در مزایده ۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ريال (دو میلیارد و پانصد میلیون ريال) مي‌باشد كه مي‌بايستي به‌صورت ضمانتنامه بانكي و يا چک‌بانکی تضمین شده ارائه گردد (ساير موارد در اسناد مزایده درج گرديده است).

لازم به ذکر می‌باشد، داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در مزایده، ضمن خریداری اسناد مذکور، اسکن مدارک ذیل را نیز به آدرس ایمیل j.fathi@mci.ir (81712512) ارسال نمایند:

مدارک شامل:

۱٫    نامه درخواست خرید، که در آن می‌بایست شماره مزایده، موضوع مزایده، مشخصات خریدار اسناد مزایده، آدرس ایمیل خریدار اسناد، شماره تلفن ثابت و همراه ذکر و ذیل آن مهر و امضاء معتبر شده باشد.

۲٫    تصویر کارت ملی و یک قطعه عکس خریدار اسناد

۳٫    تصویر کارت ملی، یک قطعه عکس و معرفی‌نامه شخص یا اشخاص بازدیدکننده اقلام موضوع مزایده

داوطلبان جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌های ۸۱۷۱۲۵۲۵، ۸۱۷۱۲۵۱۵ و ۸۱۷۱۲۵۱۲ تماس حاصل نمايند.

 

 

 

اداره كل خــريد

شركت ارتباطات سیار ایران