۳۴۳۲ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – انجام خدمات مربوط به تصحیح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی ساده شماره ۵۴-۱۴۰۰ شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد فراخوان “انجام خدمات مربوط به تصحیح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب، پیش‌فروش و فروش انشعاب نصب‌شده فاضلاب و وصول مطالبات معوقه حق انشعاب آب و فاضلاب و معوقه آب بهاء(خدمات درآمدی) در محدوده […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی ساده شماره ۵۴-۱۴۰۰

شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در نظر دارد فراخوان “انجام خدمات مربوط به تصحیح قرارداد انشعاب آب و فاضلاب، پیش‌فروش و فروش انشعاب نصب‌شده فاضلاب و وصول مطالبات معوقه حق انشعاب آب و فاضلاب و معوقه آب بهاء(خدمات درآمدی) در محدوده ناحیه دو شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهرانبآب” به شماره “۲۰۰۰۰۹۴۵۶۶۰۰۰۰۰۶” را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پیشنهادات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

 متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی(به‌صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.

۱-مواعد زمانی:

-تاریخ انتشار فراخوان: ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۰/۱۴۰۰

-مهلت دریافت اسناد فراخوان: ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۰

-مهلت ارسال پیشنهادات: ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۰

-زمان گشایش پاکت‌های ارزیابی کیفی: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۴۰۰ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار

۲-مدت کار: ۱-سابقه اجرایی حداقل۳ فقره قرارداد خدمات درآمدی و یا خدمات مشترکین در شرکت‌‌های آب و فاضلاب با حداقل سقف قرارداد ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ۲-ارائه حداقل دو سال مفاصا حساب مالیاتی از ۵ سال گذشته ۳-ارائه تأییدیه صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

۳- برآورد اجرای کار: ۱۲٫۸۲۱٫۸۲۲٫۹۰۰ریال(دوازده میلیارد و هشتصد و بیست و یک میلیون و هشتصد و بیست و دو هزار و نهصد)ریال می‌باشد.

۴- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: معادل ۵۱۴٫۶۵۵٫۰۰۰ (پانصد و چهارده میلیون و ششصد و پنجاه و پنج هزار) ریال می‌باشد که می‌توانند به‌صورت فیش واریز نقدی به‌حساب جاری ۳۰۰۳۱۱۹۷۷۱۸۸۱۲ و به شماره شبا ۳۲۰۶۰۰۳۰۰۳۰۱۱۰۹۷۷۱۸۸۱۰۰۲ IR بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه ولیعصر و یا ضمانتنامه معتبر بانکی به همان مبلغ به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران تهیه و در بخش تعیین شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری نمایند. پاکت الف (سپرده) می‌بایست با درج شماره مناقصه و مشخصات شرکت همزمان به‌صورت فیزیکی تحویل دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان فناخسرو، پلاک ۱۸، شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران، طبقه اول، واحد دبیرخانه گردد.

۵-محل تأمین اعتبار: بودجه جاری (طرح‌های غیر عمرانی)

۶-سایر شرایط: به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل برگشت نمی‌باشد. سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۷-نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.ir و پایگاه ملی مناقصات ایران http://iets.mporg.ir و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.ir و ستاد ایران www.setadiran.ir می‌باشد.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت‌نام/ پروفایل تأمین‌کننده/ مناقصه‌گر موجود است.

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱