۳۴۲۳ مناقصه – مؤسسه مکین – تأمین غذای کارکنان، در یکی از پروژه‌ها

آگهی مناقصه شماره ۵۷/۱۰/۱۴۰۰ مؤسسه مکین قصد دارد تأمین غذای کارکنان، در یکی از پروژه‌های در دست احداث خود در جنوب کشور (محور بندرعباس به جاسک- روستای کوه مبارک) را از طـریق مناقصه‌عمومی به پیشنهاد دهندگان واجد شرایط و معتبر واگذار نماید. متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ ۲۲/۱۰/۱۴۰۰ […]

آگهی مناقصه شماره ۵۷/۱۰/۱۴۰۰

مؤسسه مکین قصد دارد تأمین غذای کارکنان، در یکی از پروژه‌های در دست احداث خود در جنوب کشور (محور بندرعباس به جاسک- روستای کوه مبارک) را از طـریق مناقصه‌عمومی به پیشنهاد دهندگان واجد شرایط و معتبر واگذار نماید.

متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ ۲۲/۱۰/۱۴۰۰ تا پايان وقت اداري روز سه­شنبه مورخ ۲۸/۱۰/۱۴۰۰ با در درست داشتن معرفی‌نامه رسمي و لوح فشرده (اسناد هویتی و رزومه شرکت)، جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس ذیل مراجعه فرمایند.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبداله انصاری، خیابان تیسفون، نبش ایروان، پلاک ۷۵، واحد ۹ و یا کارگاه مؤسسه مکین در جزیره کیش

تلفن تماس جهت اخذ اطلاعات بیشتر ۲۲۸۷۳۵۰۵-۰۲۱  داخلی ۳۵۲ و ۳۵۷ و ۳۴۱

–       مهلت تحویل اسناد به مؤسسه مكين تا پایان وقت اداری روز سه­شنبه مورخ ۰۵/۱۱/۱۴۰۰ در همان محل خرید اسناد می‌باشد. بهای اسناد مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد. که در محل فروش اسناد دریافت خواهد شد.

–       مؤسسه مکین در پذیرش و یا رد پیشنهادها مختار می‌باشد.

– هزینه آگهی‌ها به عهده برنده مناقصه می­باشد.