۳۴۳۷ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پرند – واگذاری حفاظت از تأسیسات و اماکن و بوستان‌های در اختیار

  آگهي مناقصه عمومي شماره ۱-۱۰    شرکت عمران شهر جدید پرند، به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار، روبروی درمانگاه سلام در نظر دارد نسبت به حفاظت از تأسیسات و اماکن و بوستان‌های در اختیار (۲۰ بوستان جدید) و همچنین لزوم حفاظت از اراضی و محدوده استحفاظی شرکت عمران پرند به […]

 

آگهي مناقصه عمومي

شماره ۱-۱۰

 

 شرکت عمران شهر جدید پرند، به آدرس: كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار، روبروی درمانگاه سلام در نظر دارد نسبت به حفاظت از تأسیسات و اماکن و بوستان‌های در اختیار (۲۰ بوستان جدید) و همچنین لزوم حفاظت از اراضی و محدوده استحفاظی شرکت عمران پرند به پيمانكار واجدِ شرايط كه دارای صلاحیت و مجوز از مؤسسه انتظام را دارا ‌باشند به شماره سیستمی ۲۰۰۰۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۱۶ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی، واگذار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه­گران و گشایش پاکت‌ها اعلام به برنده و غیره از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم به ذکر است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت در سامانه مذکور، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه یاد شده جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

جمع كل برآورد: ۴۵٫۹۰۱٫۸۶۱٫۶۳۲ ریال

نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌اي

نوع و تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۲٫۲۹۵٫۰۹۳٫۰۸۲ ریال حسب بخشنامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ و همچنین اصلاحیه آن به شماره ۵۲۱۱/ت ۵۷۵۹۲هـ مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۰ هيأت محترم وزيران كه در مشخصات مناقصه قيد گرديده است.

الف)چاپ آگهی نوبت اول در روزنامه ایران و مناقصهمزایده مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۰ و چاپ آگهی نوبت دوم در روزنامه ایران مورخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۰ می­باشد.

ب)مهلت دریافت اسناد مناقصه برای متقاضیان واجدشرایط، روز یکشنبه مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۰ تا روز شنبه مورخ ۰۲/۱۱/۱۴۰۰ از سامانه مذکور می‌باشد.

پ) آخرین مهلت ثبت اسناد مذکور در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۳/۱۱/۱۴۰۰ می‌باشد.

ت) آخرین مهلت ارسال پاکت الف (تضمین)به‌صورت لاک و مهر شده تا ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۳/۱۱/۱۴۰۰ به دبيرخانه شرکت عمران شهر جدید پرند الزامی می‌باشد. (در صورت عدم ارائه اصل پاکت الف (تضمین) پاکت (ب و ج) گشایش نمی‌گردد)

ث) تاريخ گشايش پيشنهادها ۱۶/۱۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰ ظهر (اتاق جلسات)

 در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، متقاضیان می‌توانند با تلفن ۵-۵۶۷۹۰۰۵۱-۰۲۱ با داخلی ۲۲۱ بابت اسناد و داخلی ۲۸۲ بابت مسائل فنی با آقای الیاسی تماس حاصل نمایند.

توجه: امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد پاکت‌های (ب) و (ج) الزامی می‌باشد.

 

شرکت عمران شهر جدید پرند