۳۴۴۵ مزایده – شرکت آب وفاضلاب منطقه دو شهر تهران – فروش ضایعات و اجناس مستعمل انبار مرکزی

آگهی مزایده عمومی به شماره ۳/۱۴۰۰/م۲ شرکت آب وفاضلاب منطقه دو شهر تهران در نظر دارد نسبت به فروش ضایعات و اجناس مستعمل انبار مرکزی(هنگام) از طریق مزایده عمومی با وضعیت موجود و به صورت تجمیعی اقدام نماید. ۱ ضایعات چدن و آهن‌آلات و شیرآلات برنجی ۲ اموال اسقاطی اداری از قبیل صندلی، کمد و… […]

آگهی مزایده عمومی به شماره ۳/۱۴۰۰/م۲

شرکت آب وفاضلاب منطقه دو شهر تهران در نظر دارد نسبت به فروش ضایعات و اجناس مستعمل انبار مرکزی(هنگام) از طریق مزایده عمومی با وضعیت موجود و به صورت تجمیعی اقدام نماید.

۱

ضایعات چدن و آهن‌آلات و شیرآلات برنجی

۲

اموال اسقاطی اداری از قبیل صندلی، کمد و…

 

۱-نام دستگاه مزایده‌گزار: شرکت آب وفاضلاب منطقه دو شهر تهران

۲-مهلت و محل دریافت اسناد مزایده: متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند اسناد مزایده را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۰ با واریز مبلغ ۷۰۰٫۰۰۰ ریال بانضمام ۹% مالیات برارزش افزوده به مبلغ ۶۳٫۰۰۰ ریال جمعاً به مبلغ ۷۶۳٫۰۰۰ ریال به حساب جاری ۳-۹۸۵۳۵-۸-۱۰۲ و به شماره شبا ۴۹۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۲۸۹۸۵۳۵۰۰۳ IR بانک رسالت شعبه شریعتی از امور بازرگانی و قراردادهای شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران به نشانی: تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی(آبان شمالی) دریافت نمایند.

۳-مبلغ سپرده شرکت در مزایده: به میزان ۵% مبلغ پیشنهادی وفق ماده ۳ اوراق شرایط شرکت در مزایده وبه یکی از روش‌های ذیل می‌باشد:

فیش واریز نقدی حساب جاری ۳-۹۸۵۳۵-۸-۱۰۲ و به شماره شبا ۴۹۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۲۲۸۹۸۵۳۵۰۰۳ IR بانک رسالت شعبه شریعتی به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران و یا ضمانتنامه بانکی به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران و یا ضمانتنامه بانکی به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران تهیه و ضمیمه پیشنهاد به دستگاه مزایده‌گزار تسلیم نماید.

به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴-مهلت و محل تحویل پیشنهاد: تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۰ دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران.

۵-زمان و محل گشایش پاکت‌های مزایده: ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۴/۱۱/۱۴۰۰ در محل سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران.

۶-به پیشنهادهای فاقد مهر و امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در این آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷-سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه، در اسناد مزایده مندرج می‌باشد.حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاددهندگان در جلسه کمیسیون مزایده با معرفی‌نامه معتبر بلامانع می‌باشد.

۸-هزینه درج آگهی (دو نوبت) به عهده مزایده‌گزار است و کمیسیون در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است و مبلغ پرداختی بابت خرید اسناد قابل استرداد نمی‌باشد. ضمناً پیشنهاددهندگان می‌توانند نسبت به ارائه قیمت در خصوص یک ردیف یا هر دو اقدام نمایند.

نشانی سایت ملی مناقصات: http://iets.mporg.ir

-نشانی سایت شرکت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران: http://t2ww.tpww.ir

-نشانی سایت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: http://www.nww.ir