۳۴۴۵ مناقصه – شركت آب و فاضلاب منطقه پنج شهر تهران – اجرای نصب ۲۰۰۰ فقره انشعابات فاضلاب و ۱۰۰۰ متر

آگهي نوبت اول مناقصه‌ عمومي يك مرحله‌اي شماره ۴۵/۱۴۰۰ شركت آب و فاضلاب منطقه پنج شهر تهران در نظر دارد اجرای نصب ۲۰۰۰ فقره انشعابات فاضلاب و ۱۰۰۰ متر توسعه شبکه به صورت پراکنده همراه با تهیه لوله، اتصالات و کلیه مصالح خود را پس از انجام فرآيند ارزيابي كيفي و تأييد صلاحيت متقاضيان از […]

آگهي نوبت اول مناقصه‌ عمومي يك مرحله‌اي شماره ۴۵/۱۴۰۰

شركت آب و فاضلاب منطقه پنج شهر تهران در نظر دارد اجرای نصب ۲۰۰۰ فقره انشعابات فاضلاب و ۱۰۰۰ متر توسعه شبکه به صورت پراکنده همراه با تهیه لوله، اتصالات و کلیه مصالح خود را پس از انجام فرآيند ارزيابي كيفي و تأييد صلاحيت متقاضيان از طريق مناقصه عمومي يك مرحله­اي، به پيمانكار واجد شرايط (اشخاص حقوقی) به شرح ذيل واگذار نمايد.

مدت اجراي عمليات: به مدت ۶ ماه تمام شمسی از تاریخ صورتجلسه تحویل کارگاه می­باشد.

مبلغ و نوع سپرده شركت درمناقصه: پيشنهاد دهنده مكلف است مبلغ ۱٫۶۵۰٫۸۹۲٫۰۹۰ ریال به صورت ضمانتنامه بانكي يا واريز نقدي به حساب شماره ۵-۴۰۲۵۳۷-۴۰-۸۶۹ نزد بانك سامان شعبه ستارخان كد ۸۶۹ به نام شركت آب و فاضلاب منطقه ۵ شهر تهران دریافت و تصویر ضمانتنامه را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در پاکت (الف) بارگذاری و ثبت نماید و اصل ضمانتنامه موصوف را تا ساعت ۱۶:۰۰ روز ­چهارشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۱۴۰۰ به دبیرخانه این شرکت تسلیم نماید.

برآورد اوليه: مبلغ ۵۰٫۶۹۶٫۴۰۲٫۹۷۲ ريال(پنجاه میلیارد و ششصد و نود و شش ميليون و چهارصد و دو هزار و نهصد و هفتاد و دو ريال) از محل بودجه جاري و طرح‌هاي غير­عمراني شركت مي­باشد.

شرايط لازم پيشنهاد­دهندگان:

۱- پیمانکار با حداقل ۲ سابقه کار مرتبط و دارای گواهینامه احراز صلاحیت رتبه ۵ رشته آب از معاونت برنامه­ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری.

۲- ارائه گواهینامه صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

۳- تنها اشخاص حقوقی حق شرکت در مناقصه را دارند.

۴- پیمانکارانی که دارای قراردادهای در دست اجرا با شرکت آب و فاضلاب منطقه ۵ شهر تهران با موضوع مشابه این مناقصه می‌باشند، حق شرکت در مناقصه حاضر را نخواهند داشت.

۵- پیمانکارانی که طی پنج سال گذشته با شرکت آب و فاضلاب منطقه ۵ شهر تهران با موضوع مشابه این مناقصه سابقه همکاری داشته و قرارداد آن به اتمام رسیده است، در صورت ارائه رضایتنامه از عملکرد، مجاز به شرکت در مناقصه حاضر می‌باشند.

۶- شرکت­کنندگان در مناقصه نمی­توانند به صورت مشارکتی در مناقصه حاضر شوند.

 محل دريافت اسناد ارزيابي كيفي و اسناد مناقصه: متقاضيان جهت دريافت اسناد ارزيابي كيفي و اسناد مناقصه مي‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز سه­شنبه مورخ ۱۲/۱۱/۱۴۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir با شماره فراخوان ۲۰۰۰۰۹۳۳۵۶۰۰۰۰۴۵ اقدام نمایند.

مهلت و محل تحويل اسناد ارزيابي‌كيفي و اسناد مناقصه: شرکت­کننده در مناقصه می‌بایست کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی و پاکات (الف،ب،ج) را حداكثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز ­چهارشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir بارگذاری و ثبت نماید.

تاريخ گشايش پيشنهادها: ساعت ۱۳:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۰ در محل دفتر قراردادها واقع در بزرگراه نواب صفوی، ‌تقاطـع خيابـان امام خميني(ره)، ضلع جنوب شرقي، طبقه سوم خواهد بود.

ساير شرايط:

هزينه درج آگهي روزنامه در دو نوبت به عهده مناقصه­گزار مي‌باشد.

ـ به پيشنهادهاي فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پيشنهاداتي كه بعد از انقضاء ‌مدت مقرر واصل شود، مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

ـ ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.

زمان اعتبار پيشنهاد قيمت مناقصه‌گران تا مورخ ۱۵/۰۳/۱۴۰۱ مي­باشد.

نشاني سايت اينترنتي‌:  t5ww.tpww.ir

نشاني سايت ملي مناقصات: http://iets.mporg.ir

نشاني سايت شركت مهندسي آب وفاضلاب كشور: http:tender.nww.ir

نشاني سايت سامانه كشوري نظارت بر مناقصات: http://tender.bazresi.ir